محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

بهترین سایز تلویزیون چند اینچ است؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ سه شنبه
بهترین سایز تلویزیون چند اینچ است؟
چکیده این مقاله: انتخاب اندازه و اینچ تلویزیون برای خانه بسیار مهم است. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین سایز تلویزیون را برای خانه ی شما پیشنهاد دهیم و شما را در انتخاب بهترین سایز تلویزیون کمک کنیم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 528 بازدید

امروزه تلویزیون یکی از لوازم ضروری و مهم در هر خانه به شمار می‌آید. در بازار به دلیل وجود برندهای متفاوت ما در انتخاب سردرگم می‌شویم ولی به غیر از برند یک امر دیگر خیلی مهم است آن هم بهترین سایز تلویزیون می‌باشد هر ساله تلویزیون های متنوعی با انواع سایزها تولید و وارد عرصه بازار می‌شوند  پس از انتخاب برند و مدل تلویزیون مهمترین مورد این است که بهترین سایز تلویزیون کدام است؟ در این مقاله به توضیح در مورد سایزهای تلویزیون پرداخته ایم‌ تا انتخاب شما درست باشد.

 

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

  1. بهترین سایز تلویزیون کدام است؟
  2. انتخاب بهترین سایز تلویزیون به چند عامل بستگی دارد.
  3. بهترین سایز تلویزیون چند اینچ می‌باشد؟
  4. بهترین سایز تلویزیون مناسب متراژ خانه
  5. بهترین فاصله از تلویزیون چند متر است؟
  6. جمع بندی

 

بهترین سایز تلویزیون کدام است؟

یکی از مواردی که در انتخاب سایز تلویزیون باید دقت کرد اندازه در مقابل کیفیت است، یعنی باید تعادل بین دو عامل اندازه ی تلویزیون و کیفیت و وضوح آن را برای لذت بردن از تماشای برنامه های مورد علاقه خود در نظر بگیرد، سایزهای تلویزیون به صورت مورب اندازه گیری می‌شوند. مثلاً اندازه تلویزیون 55 اینچ از یک گوشه صفحه نمایش یا گوشه ی دیگر 55 اینچ می‌باشد. ولی ابعاد واقعی کاملا فرق دارد و می توان گفت 49 اینچ عرض و 29 اینچ طول می‌باشد; پس بهتر است با دقت کامل بهترین سایز تلویزیون را انتخاب کنید.
وضوح تلویزیون هم در انتخاب بهترین سایز تلویزیون دخالت دارد; اگر وضوح تلویزیون بالا باشد و مکان شما کوچک پیکسل های موجود باعث آزار و اذیت خواهند شد;پس بهتر است با توجه به قیمت تلویزیون بانه سامسونگ ، تلویزیون را نسبت به مکان خود خریداری کنید; اگر فاصله‌ی شما از تلویزیون استاندارد باشد جزییات بیشتر و تعداد پیکسل های بیشتری مشاهده خواهید کرد.

 

انتخاب بهترین سایز تلویزیون به چند عامل بستگی دارد؟

امروزه تلویزیون های 4k جزئیات زیادی را نمایش می‌دهد; پس اگر از نزدیک هم به تماشای تلویزیون بنشینید به راحتی می‌توانید تصاویر را با جزییات ریز ببینید; اگر شما نشیمن بزرگی دارید باید یک تلویزیون با سایز بزرگ و کیفیت 4k خریداری کنید; بین فاصله ی شما و اندازه تلویزیون یک رابطه ی مستقیم وجود دارد;مثلاً اگر می‌خواهید یک تلویزیون 85 اینچ از مدل های جدید و ناشناخته که به بازار آمده اند تهیه کنید بهتر است به فکر خرید تلویزیون از بانه یا گناوه آن هم با سایز  65 اینچ از برند سونی،سامسونگ یا ال جی خریداری کنید; هر چقدر فاصله ی شما از تلویزیون زیادتر باشد دستگاه کوچک تر به نظر می‌رسد; و این که برای انتخاب بهترین سایز تلویزیون بهتر است تصمیم بگیرید که تلویزیون را روی میز قرار می‌دهید یا بر روی دیوار نصب می‌کنید.
برای انتخاب بهترین سایز تلویزیون باید بدانید اندازه یک صفحه نمایش ایده آل چقدر است; تا حدودی انتخاب سایز تلویزیون به کیفیت و وضوح آن نیز بستگی دارد; تولیدکنندگان تلویزیون، دستگاه ها را بیشتر به سمت کیفیت 4k کشانده اند; و تولید تلویزیون های با کیفیت بالا و سایز کوچک را کاهش داده اند. پس در نتیجه کیفیت تصویر HD را امروزه برای تلویزیون های سایز کوچک در نظر گرفته اند.
و مورد دیگر در انتخاب تلویزیون و بهترین سایز تلویزیون قیمت و بودجه می‌باشد; وقتی بودجه ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته آید مشخص باشد انتخاب تلویزیون هم راحت تر می‌شود; قیمت تلویزیون های سونی نسبت به برندهای دیگر بالاتر و قیمت تلویزیون های ال جی به نسبت مناسب تر است; اما تلویزیون سامسونگ نسبت به برندهای دیگر در بازار قیمت پایین تری دارد; و اینکه در بازار تلویزیون های با سایزهای کوچکتر قسمت پایین تری نسبت به سایزهای بزرگ دارند.

 

بهترین سایز تلویزیون چند اینچ می‌باشد؟

افرادی که در انتخاب بهترین سایز تلویزیون تردید دارند باید بگوییم که اصلا نگران نباشید; شما با مطالعه این مقاله  یک انتخاب خود را خواهید داشت; تولیدکنندگان شرکت های مختلف در انواع سایزها دستگاه تولید کرده اند; اگر به یک مانیتور نیاز دارید ستیز 24 ال 28 بهترین انتخاب است; بیشتر تلویزیون های 32 اینچ از کیفیت تصویر HD برخوردار هستند; و برای یک فضای کوچک می‌تواند یک انتخاب خوب و بجا باشد; پس اگر برای استفاده شخصی می‌خواهید تلویزیون های با سایز 32 اینچ بهت یک انتخاب هستند; پس بدانید که تلویزیون های سایز کوچک از 24 اینچ تا 32 اینچ هستند.
تلویزیون های با سایز های 40,42,43 اینچ نقطه شروع تلویزیون با کیفیت 4k می‌باشند; این تلویزیون با این سایزها به شکل امکان تماشای تصاویر با کیفیت Ultra HD را می‌دهند; در این تلویزیون های با کیفیت 4k می‌توانید کنسول های بازی همچون PS4 و Xbox را تجربه کنید; این تلویزیون ها با این سایزها از نظر قیمت هم بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت بهتری هم دارند; تلویزیون های 49 اینچ با کیفیت 4k و Full HD تولید شده و جز پرطرفدارترین ها می‌باشند; این سایز از تلویزیون برای فضاهای کوچک و بزرگ بسیار مناسب بوده و می‌تواند بهترین سایز تلویزیون باشد.
تلویزیون های با سایزهای 55,65,75 اینچ برای شما امکان تجربه یک سینمای خانگی را فراهم خواهند کرد; این سایزها فقط در کیفیت تصویر های 4K و 8k تولید می‌شوند; اگر شما مکان بزرگی دارید و همچنین جمعیت تان هم زیاد است بهتر است از این سایزهای تلویزیون انتخاب کنید و اینکه بهترین سایز تلویزیون برای مکان های بزرگ به شمار می‌روند; این تلویزیون ها دارای قیمت های بالا بوده و فضای بیشتری را هم اشغال می‌کنند.

 

بهترین سایز تلویزیون مناسب متراژ خانه

معمولا بیشتر افراد بهترین سایز تلویزیون را برای منزل خود 55 اینچ به بالا می‌دانند; و اینکه بر این باورند تماشای برنامه های مورد علاقه بر روی تلویزیون صفحه بزرگ هیجان بیشتری دارد; و وجود آن در خانه دکوراسیون زیبایی را به وجود می‌اورد. 

 

بهترین فاصله از تلویزیون چند متر است؟

برای انتخاب بهترین سایز تلویزیون بهتر است که متراژ فاصله ی خود از تلویزیون را بدانید; برای تلویزیون های HD بهترین متراژ;  تلویزیون سایز 40 تا 50 اینچ بین 1.5 تا 3 متر فاصله; تلویزیون سایز 50 تا 60 اینچ بین 3 تا 3.80 متر فاصله; تلویزیون سایز 60 تا 70 اینچ بین 3.80 تا 4.5 متر فاصله; و تلویزیون های سایز 70 تا 85 اینچ بین 4.5 تا 5.5 متر فاصله می‌باشد. تلویزیون های با کیفیت 4k  بهترین متراژ; تلویزیون سایز 40 تا 50 اینچ بین 1 تا 2 متر فاصله; تلویزیون سایز 50 تا 60 اینچ بین 2 تا 2.30 متر فاصله; تلویزیون سایز 60 تا 70 اینچ بین 2.30 تا 3 متر فاصله; تلویزیون ستیز 70 تا 80 اینچ بین 3 تا 3.5 متر فاصله; پس شما باید تا الان متوجه شده باشید که فاصله مناسب از تلویزیون به کیفیت آن هم بستگی دارد.


 
جمع بندی

برای انتخاب بهترین سایز تلویزیون بهتر است از مطالب بالا بهترین استفاده را بکنید; برای انتخاب سایز تلویزیون باید به مکان و موقعیت خود توجه کامل داشته باشید و متناسب با آن یک سایز مناسب خریداری کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.