محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

کامل ترین لیست مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ شنبه
کامل ترین لیست مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی
چکیده این مقاله: ما در این مقاله از اورجیمال مگ قصد داریم به مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی بپردازیم؛ اگر در خرید این دو برند مردد هستید لطفاً این مطالب را مطالعه فرمایید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 127 بازدید

شرکت های سامسونگ و سونی در طی سال‌های اخیر رقابت شدید و تنگاتنگی با هم داشته اند؛ سامسونگ و سونی محصولات بسیار متفاوتی را تولید می‌کنند؛ و اینکه قیمت آن ها هم باهم خیلی فرق دارد. تلویزیون های سامسونگ و سونی از جمله برندهای معتبر و خوش آوازه موجود در بازار می‌باشند؛ این دو برند در بین مخاطبان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند؛ ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی بپردازیم؛ اگر در خرید این دو برند مردد هستید لطفاً این مطالب را مطالعه فرمایید.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ با سونی

شرکت های  سامسونگ و سونی دو غول سازنده سیستم‌های صوتی و تصویری هستند؛ و باید گفت که این دو برند جهانی هستند و در تلویزیون بانه ارزان هم شمار بسیاری از آنها دیده می شود .؛ این دو برند، برندهای اصلی سازنده تلویزیون هستند که  در کل جهان فعالیت و فروش دارند؛ سونی زمانی پادشاه بی رقیب تلویزیون بود؛ سری قدیمی‌تر تلویزیون‌های سونی به نام premium و سری جدیدتر آن با نام Bravia همیشه نمادی از تلویزیون‌های با کیفیت بوده‌اند؛ اما یک شرکت کوچک کره ای با نام سامسونگ شروع به کار کرد؛ و طی مدت نه چندان طولانی به صدر جدول تولید کنندگان تلویزیون دست یافت و بخش زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داد؛ در این مطلب ما به مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی می‌پردازیم.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی از لحاظ صفحه نمایش

در مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی بهتر است بدانید که قیمت تلویزیون بانه سامسونگ سونی با صفحه نمایش تخت و با نمایشگرهای  LCD , LED , OLED و تلویزیون های سامسونگ نیز با صفحه نمایش‌های تخت و منحنی و با نمایشگرهای LCD , LED , OLED به بازار عرضه می‌شوند؛ این دو برند بسیار کار بلد و تبر بین هستند؛ تلویزیون سامسونگ دارای پنل VA می‌باشد؛ و تلویزیون سونی نیز از پنل های VA, IPS با توجه به نوع تلویزیون های تولید شده برخوردار است.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی در زمینه سیستم عامل

سیستم عامل یکی از رابط های کاربردی برای هوشمند سازی تلویزیون می‌باشد؛ با مقایسه تلویزیون ها  برای خرید تلویزیون از بانه یا گناوه سامسونگ و سونی خواهید فهمید که تلویزیون سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های بالا رده ی خود و از سیستم عامل لینوکس نیز در تلویزیون های میان رده برخوردار است؛ و تلویزیون های سامسونگ هم از سیستم عامل تایزن بهره مند شده اند؛ سیستم عامل مخاطبان خود را مجبور به استفاده از برنامه های متنوع جهت گذراندن اوقات فراغت از تلویزیون می‌کند.

 

دستیار صوتی در مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی

دستیار صوتی نیز یکی از فناوری های هوشمند و جدید است؛ این قابلیت در تلویزیون های هوشمند به چشم می‌خورد؛ و در مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی به وجود دستیار صوتی پی خواهید برد؛ دستیار صوتی در جهت دسترسی سریعتر به محتوای تلویزیون و مرورگر وب، به بیننده کمک می‌کند؛  تلویزیون های سونی به دستیار صوتی Google Assistant, Amazon Alexa و تلویزیونهای سامسونگ نیز به فناوری فرمان صوتی Bixby مجهز شده اند.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی در زمینه فروش

تلویزیون‌های سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین های بازار. به شمار می‌روند؛ این تلویزیون ها به طور کلی،یکی از تلویزیون های بسیار متنوعی هستند که می‌توانند کیفیت تصویر مناسب و واضحی را ارائه دهند؛ مدل های بالارده تلویزیون QLED سامسونگ باعث نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی و درخشان می‌شوند؛ از مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ به این نتیجه رسیدیم که تلویزیون‌های سامسونگ در کل بهترین نیستند؛ ولی تلویزیون‌های بسیار متنوعی هستند که در زمینه‌های مختلف و متنوع می‌توان از آن‎ها استفاده کرد؛ تلویزیون‌های سامسونگ دارای قابلیت پاسخگویی سریع و تاخیر ورودی کم هستند؛ این تلویزیون ها انتخاب خوبی برای اتصال کنسول های بازی می‌باشند؛ تلویزیون‌های سامسونگ در رنج قیمت‌های مختلفی از پایین تا بالا و در سایزهای مختلف، وجود دارند.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی در زمینه طراحی

طراحی ظاهری تلویزیون یکی از مهمترین مواردی است که تاثیر مستقیم در انتخاب و‌ خرید دستگاه دارد؛ طراحی تلویزیون هر قدر زیباتر باشد مطمینا هم دکوراسیون زیبایی خواهید داشت و هم از تماشای تلویزیون لذت خواهید برد؛ در مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ هم بیننده طراحی های فوق العاده بی نظیر هستید؛ این تلویزیون ها برای هر محیط جذابیت به وجود می‌آورند؛ در بخش طراحی می‌توان تلویزیون های سونی را برتر از تلویزیون های سامسونگ دانست؛ چرا که بیشتر مدل های تولید شده از طرف شرکت سونی شما شاهد ظرافت کاری و طراحی و استایل های جذاب تری و شیکتری به نسبت تلویزیون های سامسونگ هستید.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی از نظر کیفیت تصویر

در مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی در زمینه کیفیت تصویر باید بدانید که این دو برند هر دو از کیفیت عالی برخوردار هستند؛ ولی باید این را هم بدانید که تلویزیون های سونی بالاترین کیفیت تصویر را در میان تمامی برندهای معتبر دارند؛ این مسئله باعث محبوبیت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون سامسونگ شده است. البته باید گفت که برتری تلویزیون سونی نسبت به سامسونگ بدان معنا نیست که تلویزیون های سامسونگ از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار نیستند؛ بلکه منظور این است که تلویزیون های سونی تکنولوژی های قدرتمندتری نسبت به سامسونگ دارند.

همچنین برتری تلویزیون های سونی نسبت به تلویزیون های سامسونگ از لحاظ کیفیت تصویر را فقط می‌توان متعلق به مدل های LED دانست؛ چرا که سامسونگ با ارائه ی تلویزیون های بالا رده ی QLED توانسته به عنوان جدی ترین رقیب تلویزیون های OLED سونی شناخته شود و تا حدود زیادی با آنها برابری کند.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی از نظر قیمت

باید گفت که تلویزیون های سامسونگ با توجه به کیفیت و طراحی زیبا و شکیل مطمئنا می‌توانند انتخاب خوب و پسندیده ای باشد برای افرادی که بودجه ی زیادی برای خرید تلویزیون در نظر نگرفته اند؛ اما در صورتی که محدودیت بودجه برای خرید تلویزیون ندارید پیشنهاد می‌کنیم تلویزیون های سونی را خریداری نمایید چرا که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، قطعات آن نیز نسبت به سایر برندها با دوام تر است؛ در کل می‌توان گفت با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد میان این دو برند، و مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی باید گفت که تلویزیون‌های سامسونگ بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی در زمینه کیفیت صدا

در مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی از نظر کیفیت صدا باید گفت که کیفیت صوتی  یکی از مواردی است که کمتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد؛ چرا که کاربران در هنگام خرید تلویزیون  بیشترین توجه خود را به طراحی و کیفیت تصویر دستگاه متمرکز می‌کنند؛ سیستم صوتی تلویزیون در کنار طراحی و کیفیت تصویر از مهم ترین ویژگی های یک تلویزیون به شمار می‌آید؛ که می؛تواند تجربه و سطح تماشای بیننده را از تماشای محتوا به سطح بالاتری ببرد؛ کیفیت صوتی در تلویزیون های سونی و سامسونگ را میتوان یکسان دانست چرا که هر دوی آنها از فناوری صوتی با کیفیت و قدرتمندی بهره می‌گیرند.

 

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم به مقایسه تلویزیون سامسونگ و سونی  از لحاظ طراحی، کیفیت تصویر، کیفیت صوتی و قیمت بپردازیم؛ این دو برند از هر لحاظ بسیار زیبا و مدرن و پیشرفته هستند؛ وای تلویزیون های سونی از لحاظ کیفیت کمی از تلویزیون های سامسونگ بهار می‌باشد؛ اگر از لحاظ قیمت مشکلی ندارید می‌توانید تلویزیون های سونی را انتخاب کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.