محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

لیستی از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ به همراه مشخصات

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ شنبه
لیستی از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ به همراه مشخصات
چکیده این مقاله: در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای تلوزیون 55 اینچ را بررسی کنیم و با قابلیت های مختلف هر کدام از این مارک ها آشنا شوید. تا در نهایت بهترین مدل تلویزیون 55 اینچی راخرید نمایید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 165 بازدید

امروزه به دلیل وجود انواع متفاوت و متنوع تلویزیون در بازار انتخاب آن کار بسیار سختی است؛ تلویزیون های در بازار به دلیل اینکه هر کدام تولید شرکت های خاص هستند و از لحاظ کیفیت و فناوری با هم تفاوت دارند؛ باید به خوبی بررسی کرده و بعد پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ خریداری کنید؛ یکی از دلایل مهم سایز تلویزیون می‌باشد؛ پس از انتخاب برند و مدل نوبت به انتخاب سایز تلویزیون می رسد؛ ما در این مقاله که خدمت شما ارائه می دهیم، قصد داریم در مورد پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ صحبت کنیم و بهترین های آن ها را معرفی کنیم.

 

پرطرفدارترین تلویزیون سایز 55 اینچ

ما قصد داریم در این مطلب پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ را برای شما بازگو کنیم؛ تلویزیون سامسونگ 55Q70R یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچ می‌باشد؛ این تلویزیون در سال 2019 تولید شده است؛ این تلویزیون با طراحی زیبا در بین مخاطبان جز محبوبترین ها به شمار می‌آید؛  تلویزیون بانه ارزان در انواع سایزها تولید شده و وارد بازار می‌شوند؛ ولی در بین سایز تلویزیون ها، همیشه مخاطبان میل بیشتری به سایز های متوسط دارند؛ این سایزهای متوسط هم قیمت مناسبی دارند و هم برای همه‌ی محیط ها مناسب و کاربردی هستند؛ در سال 2021، پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ بوده و جز پرفروشترین ها محسوب می‌شد؛ “پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ” از نظر کیفیت ساخت، نمایش تصویر و سایر ویژگی ها فرقی با دیگر مدل ها ندارد و تفاوت ها به قیمت و اندازه ختم می‌شود؛

 

بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ

کیفیت تصویر تلویزیون نامبرده 4k و رزولوشن تصویر آن 3840*2160 پیکسل می‌باشد؛ در قیمت تلویزیون بانه سامسونگ مدل 55Q70R،به دلیل پردازنده Quantum Processor 4K  استفاده شده در آن قیمت و کیفیت بسیار بالایی دارد ؛ این پردازنده قدرتمند، قبل از به تصویر کشیده شدن  تصاویر و صحنه ها آن ها را آنالیز می‌کند و آن ها را به صورت کیفیت بالا در حد 4k نمایش می‌دهد؛ در تلویزیون سامسونگ 55Q70R کنتراست تصویر در حد بالایی نگه داشته شده و شاهد تاریکی عمیقی در تصاویر آن می‌شوید؛ رفرش ریت در این تلویزیون برابر 120 هرتز است؛ در زمینه سیستم صوتی، شاهد پیشرفت این تلویزیون نسبت به هم رده هایش خواهید بود؛ تلویزیون 55Q70R دارای خروجی صدای 40 وات است؛ در این محصول از سیستم عامل تایزن استفاده شده است.

یکی دیگر از پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ برای خرید تلویزیون از بانه یا گناوه ، تلویزیون شیائومی LM55M6 می‌باشد. این تلویزیون در سال 2021 در شرکت شیائومی تولید شده است؛ این تلویزیون XIAOMI LM55M6 از نظر کیفیت تصویر بسیار عالی بوده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840 در 2160 نمایش دهد؛ نوع نمایشگر این تلویزیون نامبرده LED  است؛ تلویزیون شیائومی از پردازنده Media Tek 9611 برخوردار است. سیستم صوتی تلویزیون LM55M6 از نوع Dobly Audio می‌باشد؛ خروجی صدای تلویزیون مورد نظر 20 وات می‌باشد؛ این تلویزیون از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ال جی 55SM8600 یکی از پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ می‌باشد؛ این محصول در سری 8 در شرکت ال جی در سال 2021 تولید شده است؛ تلویزیون مورد نظر می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840*2160 به نمایش درآورد؛ این تلویزیون نامبرده، دارای قابلیت HDR  بوده و در نمایش چنین محتوای، بسیار مطلوب عمل می‌کند؛ در نمایشگر  55SM8600 از فناوری نانوسل که مختص شرکت ال جی است استفاده شده است؛  پردازنده استفاده شده در تلویزیون 55SM8600 از نوع آلفا جنرال 2 بوده و با استفاده از آن، تصاویر را قبل از نمایش دادن، تجزیه و تحلیل می کند؛ سیستم عاملی که LG 55SM8600 از آن استفاده می کند از نوع WebOS  است.

این سیستم عامل، رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کمک می کند تا استفاده از تمامی امکانات تلویزیون بسیار راحت شود. قابلیت اتصال به اینترنت و دانلود اپلیکیشن های مورد نیاز از ابتدایی ترین توانایی های این تلویزیون خواهد بود. LG 55SM8600 از دو بلندگو استفاده کرده و می تواند با قدرت 20 وات صدا را تولید کند. در تلویزیون ال جی 55SM8600 از سیستم عامل Webos استفاده شده است؛ این سیستم عامل، رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کمک می‌کند تا استفاده از تمامی امکانات تلویزیون بسیار راحت شود؛ پس یکی دیگر از پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون ال جی مورد بحث می‌باشد.

 

پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ سونی

شرکت سونی با داشتن انواع مختلف سایزهای 55 اینچ می‌تواند در رده بهترین ها باشد؛ چ یکی از پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ این شرکت را می‌‌توان مدل 55A80J نامید؛ این مدل تلویزیون در سال 2021 تولید شده است؛ صفحه‌ نمایش به کار رفته در این دستگاه OLED می‌باشد؛ این دستگاه می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840*2160 پیکسل به نمایش در بیاورد؛ این تلویزیون مجهز به سیستم کاهش دهنده نویز است؛ سونی 55 اینچ A80j از پردازنده Cognitive Processor XR برخوردار است؛ تکنولوژی های صوتی به کار رفته در این دستگاه Dolby Audio است؛ این فرمت در کنار دو کانال صوتی آن می‌تواند با قدرت 30 وات صدا تولید کند. سیستم عامل این تلویزیون از نوع Android TV  است.

 

پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ ال جی C9

از محصولات شرکت ال جی و پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ را می‌توان تلویزیون C9 را نام برد؛ این تلویزیون از نوع OLED  بوده و تولید سال 2019 است؛ تلویزیون  ال جی C9 می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840*2160 پیکسل به کاربر عرضه کند؛ نرخ تازه سازی تصویر در این تلویزیون برابر 120 هرتز است؛ سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون  WebOS  است؛ این سیستم عامل، رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کمک می کند تا استفاده از تمامی امکانات تلویزیون بسیار راحت شود؛ قابلیت اتصال به اینترنت و دانلود برنامه های دلخواه از کوچک ترین امکانات این تلوی زیون می‌باشد؛ تلویزیون C9 از دو بلندگو استفاده کرده و می تواند با قدرت 20 وات صدا را تولید کند؛ تنها عیبی که این مدل تلویزیون دارد قیمت بالای آن است.

 

پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 55Q95T می‌تواند یکی از پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ معرفی شود؛ این تلویزیون در سری 9 تلویزیون های سامسونگ است؛ صفحه نمایشگر این تلویزیون از نوع OLED بوده و می تواند تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 3840*2160 پیکسل  به نمایش بگذارد؛  این محصول در سال 2020 به تولید رسیده و صفحه نمایش آن تخت است؛ موتور پردازشگر این تلویزیون از نوع Quantum Processor 4K  بوده و با استفاده از آن، قبل از نمایش تصویر آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد؛ تلویزیون نامبرده از دو کانال پخش صدا بهرمند است و می تواند با قدرت 60 وات صدا را پخش کند؛ سیستم عاملی که در این دستگاه به کار رفته تایزن می‌باشد؛ تایزن یک سیستم عامل کاملا کاربردی خواهد بود.

 

پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ ال جی G1

از دیگر محصولات چه جز پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ می‌باشند؛ تلویزیون ال جی G1 است که در سال 2021 به بازار عرضه شد؛ این محصول در سایز 55 اینچ عملکردی مطلوب داشته و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین ها در این سایز نام برد؛ در مدل اولد ال جی تصاویر با رزولوشن 3820 در 2160 نمایش داده شده و تا کیفیت 4K  از محتوی پشتیبانی می شود؛ سیستم عاملی که در تلویزیون OLED G1 از آن استفاده می کند از نوع WebOS  است؛ تلویزیون نامبرده از دو بلندگو استفاده کرده و می تواند با قدرت 20 وات صدا را تولید کند.

 

جمع بندی

در این مقاله که در مورد پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ خدمت شما ارائه دادیم؛ در مورد بهترین تلویزیون های 55 اینچ سخن گفتیم؛ امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین تلویزیون و بالها بن ستیز را بتوانید انتخاب کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.