محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نقد و بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
نقد و بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا
چکیده این مقاله: شرکت اسنوا در زمینه تولید لوازم خانگی خصوصا تلویزیون خوش درخشیده است. در این مطلب کیفیت تلویزیون های اسنوا و مقایسه ی آن با تلویزیون های ال جی و سامسونگ بررسی می شود.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 352 بازدید

تلویزیون اسنوا یکی از بهترین تولیدات شرکت اسنوا می‌ باشد; کیفیت این دستگاه مورد رضایت اکثر مردم ایران است; شرکت اسنوا یکی از برند های محبوب و شناخته‌ شده ایرانی است که در سال 1385 تأسیس شد; برند محبوب اسنوا در زمینه تولید محصولاتی همچون یخچال‌ فریزر، تلویزیون، اجاق‌ گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی فعالیت دارد. در این مقاله ما به نقد و بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا می‌ پردازیم;

 

نقد و بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا

بسیاری از افراد به ساخت و کیفیت تلویزیون های ایرانی بسیار بدبین بوده و از آن ها زیاد استقبال نمی کنند; اما باید بگوییم که شرکت اسنوا یکی از شرکت های است که در زمینه لوازم خانگی خوش درخشیده و محصولات خود را نه تنها از نظر طراحی ظاهری بلکه از نظر سطح کیفیت ساخت و قابلیت‌ ها نیز ارتقا داده است; با وجود این کیفیت و تکنولوژی این شرکت توانسته به رقابت با سایر برند های خارجی بپردازد; کیفیت تلویزیون های اسنوا نیز بسیار قابل قبول و محبوب می‌ باشد; تلویزیون های اسنوا در سایز های 75، 65، 55، 50، 49 ، 43 و 42 اینچ عرضه می شوند که بسته به مدل از تکنولوژی LED و یا QLED برخورداند; همچنین تلویزیون های اسنوا به دو مدل هوشمند و غیر هوشمند نیز تقسیم می شوند.

شرکت اسنوا در ساخت تلویزیون های خود از قطعات با کیفیت استفاده کرده که باعث افزایش طول عمر مفید این محصولات شده است; کیفیت تلویزیون‌ های اسنوا از نظر پخش صوت و تصویر نیز به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی‌ های روز دنیا عالی عمل می‌ کنند و همین ویژگی‌ ها سبب شده است تا امروزه تلویزیون‌ های برند اسنوا بتوانند به رقابت با برند های خارجی معروفی چون ال جی و سامسونگ و سونی بپردازند. همچنین فروشگاه اورجیمال برای راحتی شما عزیزان انواع قیمت و خرید تلویزیون ال جی و همینطور قیمت و خرید تلویزیون سونی را با مشخصات کامل در سایت قرار داده است. در ادامه موضوعات زیر را بررسی میکنیم:

  1. مزایا و معایب تلویزیون های اسنوا
  2. کیفیت تصویر تلویزیون های اسنوا
  3. مقایسه کیفیت تلویزیون های اسنوا با سامسونگ
  4. کیفیت تصاویر بی نظیر تلویزیون اسنوا و سامسونگ
  5. جمع‌ بندی

 

مقایسه کیفیت تلویزیون های اسنوا با ال جی

در زمینه مقایسه کیفیت تلویزیون های اسنوا با کیفیت تلویزیون های ال جی باید گفت که این دو مدل از لحاظ ظاهری در یک سطح قرار دارند; و‌لی از لحاظ کیفیت صوتی و تصویری و ساخت و قطعات صد درصد برند ال جی در بالاترین سطح قرار دارد; ولی این موضوع دلیل بر بی‌ کیفیت بودن تلویزیون‌ های برند اسنوا نیست; تفاوت دیگر برند اسنوا با برند های خارجی این است که این تلویزیون بسیار قیمت پایین تر از برند های مانند ال جی است; به خاطر این که اسنوا در داخل کشور تولید می‌ شود; همین مسئله یکی از دلایلی است که باعث شده در بازار قیمت تلویزیون اسنوا 47 اینچ از قیمت تلویزیون‌ های برند ال جی و یا قیمت تلویزیون بانه سامسونگ با همان سایز و قابلیت‌ ها کمتر باشد.

 

مزایا و معایب تلویزیون های اسنوا

کیفیت تلویزیون های اسنوا از لحاظ صوتی و تصویری بسیار عالی و قابل قبول می‌ باشد; این تلویزیون با دارا بودن تکنولوژی‌ های پیشرفته توانسته رضایت مخاطبان را به خود جذب کند; با این وجود که این مدل تلویزیون‌ ایرانی دارای کیفیت عالی و طول عمر بالا با کارکرد مناسب می‌ باشد; ولی باز هم مزایا و معایبی دارد که باید در نظر بگیرید; از جمله مزایای این تلویزیون می‌ توان به طراحی ظاهری شیک تلویزیون با صفحه تخت، کیفیت مناسب نمایش تصاویر تلویزیون، مناسب و به صرفه بودن قیمت تلویزیون اسنوا، مقاومت حد بالا نمایشگر دستگاه در برابر وارد شدن ضربه اشاره کرد; و معایب تلویزیون اسنوا را می‌توان وجود سرعت کم در عملکرد تلویزیون، عملکرد ضعیف ریموت کنترل اصلی، فاقد قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر، فاقد حسگر نور محیطی دستگاه، محدودیت در حجم صدای خروجی تلویزیون، عدم دسترسی آسان و راحت به پورت‌ های دستگاه، محدودیت در وجود پورت‌ های ورودی تلویزیون اسنوا نام برد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون های اسنوا

برای خرید تلویزیون از بانه یا گناوه بهتر است بدانید که عوامل مختلفی در کیفیت تلویزیون های اسنوا تاثیرگذار هستند; ولی برای معرفی می‌ خواهیم یکی از این عوامل امکانات تلویزیون را معرفی کنیم; برای معرفی تلویزیون اسنوا باید گفت که دارای سیستم عامل اندروید، پنل A+ و فناوری HDR10 ، قابلیت اتصال به وای فای، عدم محدودیت دید در پنل نمایشگر، پردازشگر ۴ هسته ای و قابلیت نصب روی دیوار و فناوری های بی سیم هستند; بدنه این تلویزیون ها فلزی نیستند و از جنس پلاستیک مرغوب و فشرده ساخته شده اند; کیفیت تصویر این تلویزیون ها 4k می‌ باشد; در این فناوری، روشنایی تصویر فریم به فریم پردازش می شود و تصاویر به طرز مناسبی پردازش می شوند و جزئیات نقاط تاریک تصویر نیز به خوبی قابل مشاهده است.

در بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا دریافتیم که این تلویزیون بانه ارزان برای محیط های روشن و پر نور کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد; پنل این تلویزیون ها نیز از نوع A+ است که شفافیت تصویر بالاتری دارد و لکه های آزار دهنده ای را در تصویر ایجاد نمی کند و هاله های نور نیز در اطراف تصویر ایجاد نمی شود.

 

مقایسه کیفیت تلویزیون های اسنوا با سامسونگ

با مقایسه کیفیت تلویزیون های اسنوا خواهید فهمید که در تلویزیون‌ های اسنوا با کمک قابلیت اسکرین میرورینگ، گوشی را با تلویزیون همگام می‌ کنید تا نمایشگر موبایل به‌ صورت بی‌ سیم به صفحه تلویزیون منتقل شود; تلویزیون‌ های اسنوا مجهز به اتصال بی‌ سیم به شبکه هستند; در صورت عدم پشتیبانی از اتصال بی‌ سیم، قابلیت اتصال با کابل شبکه LAN وجود دارد; یکی از نکات قابل توجه در مقایسه تلویزیون اسنوا با سامسونگ سیستم پخش صدا است.

با کیفیت تلویزیون های اسنوا به این نتیجه می‌ رسیم که برخی از تلویزیون‌ های اسنوا از فناوری‌ های دالبی دیجیتال پلاس و دالبی اتموس پشتیبانی می‌ کنند; همچنین درگاه HDMI سازگار با ARC این امکان را تلویزیون‌ های اسنوا می‌ دهد که صدا را دریافت کنند و با کیفیتی بالاتر پخش کنند; تلویزیون‌ های اسنوا با کمک پردازنده MX Player با اکثر فرمت‌ های صوتی و تصویری رایج از جمله MKV و کدک‌ های H.265 و H.264 سازگار می‌ شود.

تلویزیون‌ های 4K اسنوا برای افزایش کیفیت تصویر فناوری خاصی ندارد و تنها از فناوری HDR10 بهره‌ مند است; این فناوری کیفیت تصاویر را بالا می‌برد و باعث می‌ شود جزئیات تصویر به‌خوبی نمایش داده شود; اما در برابر فناوری HDR10 در تلویزیون سامسونگ، حرفی برای گفتن ندارد; به‌غیر از UHD و HDR که فناوری‌ های رایج در تلویزیون‌ های هوشمند هستند، سامسونگ همچنین از بسیاری فناوری‌ های دیگر برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌ کند.

 

جمع بندی

ما در این مقاله به نقد و بررسی کیفیت تلویزیون های اسنوا پرداختیم و در مورد بهترین تکنولوژی های این محصول بحث های کردیم. اسنوا یک برند ایرانی است که به تولید و عرضه لوازم خانگی از جمله تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز و … پرداخته است. اسنوا از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد و به تدریج جای خود را در بازار ایران باز کرد; محصولات این برند از کیفیت قابل قبول و قیمت نسبتا پایینی برخوردار هستند و به همین علت توانستند کم کم اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کنند.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.