محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی

تمامی متن مقاله تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی را می توانید به صورت پی دی اف و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 5.24 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۴/۲۹ پنج شنبه
تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی
چکیده این مقاله: ما در این مطلب با ارائه توضیحاتی مبنی بر تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی ال جی این امکان را برای افراد ایجاد کرده ایم تا بتوانند به استناد آنها یک خرید مطمئن را برای خود رقم بزنند.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 619 بازدید

اسم ال جی یکی از برجسته‌ترین برندهای موجود در بازار است که بدون شک محبوبیت آن را می‌دانید. مرغوبیت‌های کالاهای ال جی بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل است که برخی افراد سودجو در مسیر جعل کردن لوازم این برند خوش‌نام گام برداشته و محصولاتی با این اسم را به کاربران عزیز ال جی اورجینال تحویل می‌دهند. لباسشویی‌های ال جی اسم و رسم خاص خود را دارند به گونه‌ای که طرفداران پر و پا قرص خود را داشته و آرامش و حس خوب را به خانه شما هدیه می‌دهد. برای اینکه در دام سودجویی این افراد قرار نگیرید، لازم است نکاتی را در رابطه با نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی بدانید و در هنگام خرید آن‌ها را در نظر داشته باشید. 

 

ویدیوی نحوه تشخیص ماشین لباسشویی ال جی تقلبی و اصلی

 

5 نکته برای نحوه تشخیص لباسشویی ال جی تقلبی 

استعلام شماره سریال، یک نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی است که در آن اعداد و حروف لاتین حک شده بر روی دستگاه را در سایت‌ها یا نرم‌افزار های متناسب، این سریال را جستجو کنید. از طریق این شماره سریال می‌توانید اطلاعاتی نظیر؛ کشور سازنده، مونتاژ، سال ساخت و ... را بررسی نموده و از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید. 

  1. یکی از راه‌های نحوه تشخیص لباسشویی ال جی تقلبی و اصلی، تفاوت در طراحی می‌باشد. به سادگی می‌توانید مدل دلخواه را در سایت معتبر و اصلی کمپانی ال جی جستجو نمایید و آن را در مواردی مانند؛ رنگ، سایز، طراحی درب، پنل تنظیمات و ... با مدل موجود در فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، مقایسه نمایید. 
  2. وجود گارانتی همواره از برترین شیوه‌ها در جهت نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی بوده است. اگر دستگاهی که شما خریداری کرده‌اید اصلی باشد، تکنسین نصب کننده برگه‌ای را تحت عنوان گارانتی به شما ارائه می‌دهد. این گارانتی لازم است که دارای نشان هولوگرامی باشد و توسط فروشگاه مهر شده باشد. در صورتی که دستگاه شما تقلبی باشد، هیچ شرکتی قادر به تضمین کارایی آن در بلند مدت یا کوتاه مدت نمی‌باشد. 
  3. محصولات کمپانی ال جی دارای قیمتی بالا و عملکرد بالاتر و بی‌نظیری می‌باشند. از این رو از موارد مهم در نحوه تشخیص لباسشویی ال جی تقلبی و اصلی، قیمتی متناسب و درخور اسم و مرغوبیت کالا می‌باشد. لباسشویی‌های اصلی ال جی دارای فناوری‌های مهمی هستند که شامل؛ برنامه‌های شستشو متنوع، تکنولوژی‌های برجسته، امکان اتصال به WIFI و دسترسی به دستگاه به کمک موبایل هوشمند و ... می‌باشند. این برنامه‌ها در نمونه‌های تقلبی موجود نیستند و کارایی دستگاه نسبت به لباسشویی اصلی ال جی بسیار پایین است.  
  4. وجود موتور اینورتر دایرکت درایو را می‌توان موردی دیگر برای نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی در نظر گرفت. موتورهای بدون تسمه که صدایی بسیار ناچیز در حین شستشو تولید می‌کنند، به گونه‌ای که آرامش محیط را حفظ می‌نمایند تنها در موارد اصلی لباسشویی‌های ال جی وجود دارد. ممکن است در برخی موارد برچسب اینورتر بر روی نمونه‌های تقلبی درج شده باشد اما دلیل بر اصالت کالا نمی‌باشد. بیش از ۹۹ درصد از نمونه‌های داخلی و تقلبی از موتور‌های تسمه‌ای استفاده می‌کنند.

 

5 نکته برای نحوه تشخیص لباسشویی ال جی تقلبی

 

مقایسه لباسشویی ال جی اصلی با برندهای متفرقه

همان گونه که پیش‌تر به آن اشاره نمودیم، ال جی برندی است که به دلیل مرغوبیت و محبوبیت کالاهای آن، دارای نمونه تقلبی و فیک بسیار زیادی می‌باشد. حتی در برخی موارد ممکن است از طراحی بدنه و زیبایی ظاهری لباسشویی‌ها ال جی در دیگر برندها‌ی متفرقه استفاده گردد. در هنگام خرید لباسشویی ال جی به لوگو و طراحی آن دقت داشته باشید چرا که هر مدل ماشین لباسشویی شبیه به مدل ال جی دلخواه شما باشد و یا با لوگوی ال جی در بازار موجود باشد، دلیل بر اصل بودن و استفاده از امکانات پیشرفته کمپانی محبوب ال جی ندارد. پس در دام و تله برندهای متفرقه که محصولات ال جی را با قیمت بسیار پایین و عدم به‌کارگیری امکانات و فناوری‌های آن ارائه می‌دهند، نیفتید. به قول معروف و ضرب‌المثل " هر گردی گردو نیست "، بدون شک هر لباسشویی با شباهت طراحی ظاهری و لوگوی ال جی نیز، اصالت کالا و خرید رضایت‌مند شما را تضمین نمی‌کند. لازم است که لباسشویی‌ها و سایر محصولات کمپانی ال جی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید که بتوانید سالیان سال از لوازم خود رضایت کامل داشته باشید.

 

مقایسه لباسشویی ال جی اصلی با برندهای متفرقه

 

نحوه تشخیص ماشین لباسشویی ال جی V5 تقلبی و اصلی 

یکی از بیشترین مواردی که کارشناسان ما طی این مدت با آن سر و کار داشته‌اند، تماس‌هایی در رابطه با "نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی V5" بوده است. پیش از خرید خرید لباسشویی ال جی V5 می‌توانید با کارشناسان برجسته‌ای که اطلاعاتی در رابطه با این موضوع دارند صحبت کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید. لباسشویی ال جی V5 یکی از سیستم‌های برجسته و پرفروش از کمپانی ال جی می‌باشد که بهترین کارایی را برای کاربران خوش سلیقه برند مرغوب ال جی ارائه می‌دهد. یکی از دلایلی که نمونه تقلبی این لباسشویی فراوان است، پرطرفدار بودن و پرفروش بودن آن می‌باشد که مورد توجه افراد سودجو قرار گرفته است. امیدواریم پیش از خرید لباسشویی ال جی V5 این مقاله را بخوانید و و سیستمی پر کاربرد و اصلی را به خانه خود هدیه دهید به گونه‌ای که آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

امروزه همه‌ی لوازم و محصولات کمپانی ال جی مونتاژ چین هستند و در بازار محصولی تحت عنوان "ساخت کره"  را پیدا نمی‌کنید پس در هنگام خرید برای نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی V5، در دام فروشگاه‌هایی که قصد دارند محصولی کره‌ای یا تقلبی را با قیمت بالاتر به شما بفروشند، قرار نگیرید. این لباسشویی بی‌نظیر در ۲ ظرفیت ۹ و ۱۰ کیلوگرم به صورت اصلی عرضه شده است. رنگ بدنه لباسشویی ال جی V5 اصلی در ۲ حالت سفید یا سیلور می‌باشد. کمپانی ال جی سرعت دور موتور را در این لباسشویی، ۱۴۰۰ دور در دقیقه درنظر گرفته است. موتور دستگاه از نوع اینورتر دایرکت درایو بوده که بدون تسمه است و کاملا بدون صدا در فضای خانه آرامش را حاکم می‌کند. این لباسشویی بی‌نظیر دارای بخارشو می‌باشد و ۱۴ برنامه گوناگون جهت شستشوی لباس‌ها و پارچه‌های متنوع ارائه داده است. لباسشویی ال جی V5 دارای قابلیت اتصال به WIFI است به طوری که توسط تلفن همراه به سادگی کنترل شده و امکان دسترسی را دارا می‌باشد. سیستم عیب‌یابی هوشمند هر گونه بروز مشکل در دستگاه شما را بر روی تلفن همراه هوشمند عنوان می‌نماید که لباسشویی شما دچار اتفاقی ناگوار نگردد. پنل کنترلی در این لباسشویی به صورت کاملا لمسی است و همه‌ی تنظیمان ا از طریق یک صفحه نمایش شیک نمایش می‌دهد. 

 

جمع‌بندی

اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص لوازم ال جی هستید، لازم است که پیش از خرید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید و محصولی اصلی را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصلی و تقلبی را به طور کامل بررسی نمودیم که شما بتوانید لباسشویی دلخواه خود را از فروشگاهی معتبر با ارائه گارانتی و تحویل سریع خریداری نمایید. ما همواره همراه شما هستیم که بهترین‌ها را به هنگام خریدی ایده‌آل تجربه کنید. 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.