محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۷/۱۲ چهارشنبه
روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی
چکیده این مقاله: در این مطلب روش حذف برنامه در تلویزیون های هوشمند را برای شما توضیح می دهیم و اگر شما عزیزان هم نمی دانید که چه طور برنامه اضافی را حذف کنید در ادامه با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 362 بازدید

روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

امروزه تلویزیون های هوشمند برند ال جی به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تلویزیون های بازار تبدیل شده اند و این موضوع ناشی از قابلیت ها و امکاناتی است که در این تلویزیون به کار رفته است. تلویزیون های هوشمند این قابلیت را دارند که به راحتی به اینترنت متصل شوند. برند ال جی بیش از 200 برنامه برای تلویزیون های هوشمند لحاظ نموده است که کاربران می توانند متناسب با علایق خود آن ها را از طریق فروشگاه دیجیتالی ال جی به صورت رایگان دانلود کنند.

نکات خرید تلویزیون ال جی: راهنمای خرید تلویزیون ال جی

روش حذف برنامه اضافی در تلویزیون ال جی

 

نحوه استفاده از ریموت کنترل تلویزیون ال جی

ریموت کنترل تمام تلویزیون های ال جی از نوع Angrox می باشند. این ریموت کنترل یک دستگاه کنترل از راه دور است که برای تلویزیون LED و LCD و HDTV 3D کاربرد دارد. ریموت کنترل برند ال جی معمولاً تا 10 متر را پوشش می دهد و توانایی پشتیبانی کردن از 160 هزار کلیک را دارد. روی ریموت کنترل ال جی کلمه های زیادی درج شده است که گاها کاربر شناختی از آنها ندارد. با ریموت کنترل ال جی می توانید عملکردهای تلویزیون را کنترل نمایید.

 

قابلیت نصب و حذف برنامه در تلویزیون های هوشمند

در تلویزیون های هوشمند برنامه هایی به صورت پیش فرض قرار داده شده که کاربر می تواند در صورت عدم نیاز به آنها در جهت حذف برنامه ها اقدام کند. همچنین کاربر می تواند یکسری از برنامه های مورد علاقه خود را به فهرست اضافه نماید. در این مقاله در مورد چگونگی حذف برنامه های اضافه از تلویزیون برند ال جی صحبت خواهیم کرد.

در مرحله اول باید برنامه های تلویزیون را جستجو و سپس مرتب سازی نمایید و در این میان شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نگه دارید و برنامه هایی که فعلاً به آنها نیازی نیست را حذف کنید. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به برنامه های حذف شده می توانید به صورت مجدد آنها را نصب کنید. برای این کار باید برنامه ها را از فروشگاه APP دانلود و سپس نصب کنید. در مجموع شما می توانید چیدمان برنامه های ذخیره شده در تلویزیون های هوشمند را به راحتی تغییر دهید.

تلویزیون ال جی براساس سیستم عامل Web OS عمل می کنند و کاربر می تواند برنامه های اضافی را از تلویزیون های برند ال جی که شامل تلویزیون OLED و LED SUPER UHD می شود را به راحتی حذف کند.

 

قابلیت نصب و حذف برنامه در تلویزیون های هوشمند

 

نحوه حذف برنامه در تلویزیون های هوشمند

برای این کار ابتدا از D-pad کنترل تلویزیون اندروید خود، آیکون APPS یا برنامه ها را باز کنید. برنامه یا بازی دلخواه را که می خواهید پاک کنید، در لیست انتخاب کنید. سپس دکمه Select یا Enter را روی ریموت تلویزیون فشار دهید. اکنون گزینه uninstall یا حذف را انتخاب نمایید. اگر از حذف برنامه مورد نظر خود مطمئن هستید در منوی باز شده بر روی گزینه ok کلیک کنید.

 

نحوه حذف برنامه اضافی در تلویزیون برند ال جی

برای حذف برنامه های اضافی از تلویزیون هوشمند ال جی در قدم اول ریموت کنترل را برداشته و دکمه Smart Home را فشار دهید. با کلیک بر روی این دکمه برنامه ها یا همان داشبورد ظاهر می شود. سپس با استفاده از کلیدهای جهت دار در ریموت کنترل می توانید برنامه ای را که قصد حذف آن را دارید، پیدا کنید.

در ادامه دکمه up بر روی ریموت کنترل اصلی را فشار دهید و با این کار نماد شبح در بالای برنامه ظاهر می شود. در مرحله بعد با فشردن دکمه Okay یک pop up روی صفحه نمایش ظاهر می شود و سپس از کاربر پرسیده می شود که آیا از حذف این اپ یا برنامه مطمئن است. کاربر با فشردن فلش سمت راست می تواند گزینه ok را انتخاب و دکمه okay را از روی ریموت کنترل فشار دهد.

بعد از مراحل مذکور، برنامه حذف خواهد شد و در ادامه می توانید با استفاده از کلیدهای جهت دار در کنترل از راه دور به سمت راست یا چپ حرکت کنید تا برنامه های دیگری را برای حذف کردن انتخاب کنید. با همین روش ساده برنامه اضافی به راحتی حذف می شود.

 

نحوه حذف برنامه اضافی در تلویزیون برند ال جی

 

جمع بندی

تلویزیون های هوشمند با ویژگی های جدیدی به بازار عرضه شده اند و تلویزیون های هوشمند برند ال جی از بهترین کیفیت تصویر و صدا برخوردار هستند به همین خاطر جزء پیشرفته ترین محصولات صوتی و تصویری محسوب می شوند. یکی از ویژگی های بارز تلویزیون های هوشمند ال جی این است که امکان نصب و حذف برنامه را به کاربر داده است. همچنین کاربر می تواند برنامه های مورد نظر خود را از فروشگاه های وابسته به برند ال جی دانلود نماید. در این مطلب نحوه حذف برنامه اضافی از تلویزیون های هوشمند همچون تلویزیون ال جی را توضیح دادیم. توجه داشته باشید که روش حذف برنامه ها بسیار ساده است و فقط چند ثانیه طول می کشد.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.