محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

چه زمانی از ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ استفاده کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ سه شنبه
چه زمانی از ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ استفاده کنیم؟
چکیده این مقاله: در این مقاله از اورجیمال مگ به شما آموزش می‌ دهیم که چگونه تلویزیون سامسونگ را تنظیم مجدد کنید و آن را به ریست فکتوری یا همان تنطیمات کارخانه بازگردانید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 164 بازدید

اگر بخواهیم به صورت رسمی به مجموعه تعمیرات تلویزیون نگاه کنیم هر دستگاهی بعد از اتمام تعمیر و قبل از تحویل به مشتری باید ریست شود; این کار باعث می‌شود تغییراتی که ممکن است در زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ روی دستگاه ایجاد شده باشد از بین برود;اما در عمل انجام ریست فکتوری را با توجه به قیمت تلویزیون بانه سامسونگ، روی تلویزیون بعد از انجام تعمیرات ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان را برای تنظیمات مجدد دستگاه دچار مشکل کند; بسیاری از مصرف کنندگان به خوبی با تنظیمات تلویزیون مثل نحوه کانال یابی و غیره آشنایی ندارند.

زمان دیگری که لازم است از گزینه ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ استفاده کنیم زمانی است که تنظیمات تلویزیون به نحوی بهم ریخته است که قابل برگشت به حالت اول نیست مثلا گزینه SHOP MODE یا حالت مغازه در تلویزیون تنظیمات را به نحوی تغییر می‌دهد که مناسب منزل نیست در برخی از مدل‌ها این گزینه تنها زمانی که تلویزیون ریست می‌شود و در تنظیمات عمومی اولیه در دسترس قرار می‌گیرد. نکته مهم در مورد استفاده از گزینه ریست کردن تلویزیون سامسونگ اینست که گاهی مواقع استفاده از آن می‎‌تواند باعث اختلال در عملکرد تلویزیون شود; برای اینکه دچار مشکل نشوید سعی کنید از خدمات متخصصین تعمیر تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید.

 

انواع روش های ریست کردن تلویزیون سامسونگ 

برای ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ و بازگرداندن تنظیمات به حالت اولیه می‌توانید، از دو روش استفاده کنید. روش دوم به مراتب از روش اول پیچیده تر است، در صورتی که برای ریست کردن در برند سامسونگ به درستی انجام نشود ممکن است باعث اختلال در تلویزیون شما گردد; بهتر است در ابتدا تلویزیون بانه ارزان اورجینال تهیه کنید تا اصالت تلویزیون به شما در حین آپدیت نرم افزاری آن کمک کند. سپس برای بازگرداندن تنظیمات در تلویزیون سامسونگ از روش اول استفاده کنید و روش منو مخفی را، فقط در مواقع ضروری استفاده کنید.

 

روش اول برای ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ 

دکمه منو”menu” روی تلویزیون را بزنید;از روی منو تلویزیون به قسمت “suport” بروید و آنجا گزینه ای تحت عنوان “self diagnosis” وجود دارد آن را انتختب کنید; وارد این قسمت که بشوید باید گزینه”reset” را مشاهده کنید; پین تلویزیون را وارد کنید تا تلویزیون سامسونگ شما به تنظیمات کارخانه برگردد; در صورتی که پین را عوض نکرده اید 0000 را وارد کنید در اکثر مواقع جواب می‌دهد.

 

چه مشکلاتی با ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ حل می‌شوند؟

مشکلاتی که ممکن است به ریست کردن تلویزیون سامسونگ برطرف شود; علت پرش تصویر یا لرزش تصویر در تلویزیون پ   یروسی شدن تلویزیون هوشمند ; علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی، سامسونگ و سونی; علت چشمک زدن چراغ تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی.

 

نکات مهم در ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ 

ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ باعث می شود کلیه ی تنظیمات دستگاه حذف شده و تلویزیون به حالت اولیه باز گردد; با توجه به این امکان کاربران در صورتی که تغییری در تلویزیون خود مشاهده کنند تلویزیون را ریست کرده و به حالت اولیه باز می گردانند; البته توجه داشته باشید در بعضی از تلویزیون ها قسمت ریست تصویر و صدای تلویزیون از یکدیگر مجزا است. در صورتی که این مشکلات کلی نبود و صرفا مربوط به یک بخش صدا و یا تصویر بود می توانید به همان قسمت مراجعه کرده و صرفا یک بخش را ریست کنید; در صورتی که از منوی مخفی استفاده کنید کلیه ی تنظیمات ریست خواهد شد.

 

جمع بندی 

در این مقاله ما به توضیح ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ پرداختیم; و مراحل انجام آن را برای شما توضیح دادیم; اگر نیازی به ریست کردن تلویزیون نیست لطفا دستگاه را دستکاری نکنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.