محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم؟

تمامی متن مقاله ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم؟ را می توانید به صورت پی دی اف و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 4.91 MB دانلود پی دی اف - 913.89 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم؟
چکیده این مقاله: جهت راهنمایی بهتر شما قصد داریم در ادامه با انواع لباسشویی و ظرفیت هر کدام از این دستگاه‌ها آشنا شویم. همچنین بررسی می‌کنیم که هر کدام از این محصولات نیاز چه تعداد از اعضای خانواده را رفع میکند.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 238 بازدید

ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم، این سؤالی است که بسیاری از کاربران در هنگام خرید دستگاه لباسشویی از خود می پرسند. پیشنهاد می کنیم با این مقاله همراه باشید در ادامه به بررسی موارد متعددی در ارتباط با خرید ماشین لباسشویی مناسب می پردازیم. در حال حاضر ماشین لباسشویی در طرح ها و اندازه های مختلف به بازار عرضه شده است و خانواده ها متناسب با نیاز خود می‌توانند اقدام به انتخاب و خرید این دستگاه نمایند.

 

خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت پایین

 به طور مثال اگر خانواده تصمیم بگیرند که ماشین لباسشویی کوچک و با ظرفیت پایین خریداری نمایند باید توجه داشته باشند که این دستگاه مدت زمان بیشتری را برای شستن لباس های کل خانواده به خود اختصاص می دهد و در نتیجه فرایند شستشو و میزان مصرف آب نیز باید تکرار شود و همین باعث میزان مصرف بیشتر آب می شود.

 

خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا

 همچنین اگر اعضای خانواده تصمیم بگیرند که ماشین لباسشویی انتخاب کنند که ظرفیت زیادی داشته باشد مجبور هستند در هر بار شستشو کمتر از ظرفیت ماشین لباسشویی داخل آن لباس قرار دهند ضمن اینکه لباسشویی از نظر کارکرد دچار استهلاک شده، هزینه‌های مصرفی همچون برق و آب نیز افزایش پیدا می کند.

 

خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا

 

ماشین های چند کیلوگرمی

در هنگام خرید ماشین لباسشویی با ماشین های 5 کیلوگرمی، 5/7 کیلوگرمی و یا ماشین 10 کیلوگرمی روبرو خواهید شد. توجه داشته باشید که این مشخصات به وزن خود دستگاه اشاره نمی کند بلکه به میزان وزن بار لباسی شاره دارد که دستگاه می‌تواند به صورت کارآمد و بدون اتلاف انرژی و آب آن را بشوید.

بنابراین قبل از هر چیز لازم است تا با انواع ظرفیت ماشین لباسشویی آشنا شوید. به طور مثال منظور از لباسشویی ۸ کیلویی وزن لباسشویی نیست بلکه این عدد بیانگر ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی است و اینکه دیگ ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی ۸ کیلوگرم لباس را به طور همزمان و به یکباره دارد. توجه داشته باشید منظور از 8 کیلوگرم یعنی 8 کیلوگرم لباس خشک، چون لباس های خیس وزن بیشتری دارند بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب به لباسشویی همیشه دیگ را کمی کمتر از ظرفیت معمول پر کنید.

 

ظرفیت بار ماشین لباسشویی

ظرفیت بار ماشین لباسشویی تعیین می کند که تا چند کیلوگرم لباس برای شستشو می تواند در آن قرار بگیرد بدون اینکه بر عملکرد دستگاه تأثیر منفی بگذارد. به طور مثال هرچه ظرفیت بار بیشتر باشد شما می توانید میزان لباس بیشتری را در هر بار شستشو در لباسشویی قرار دهید؛ بنابراین هنگام خرید دستگاه لباسشویی باید به ظرفیت بار توجه کنید.

 

 خرید ماشین لباسشویی با توجه به حجم لباس

 هنگام خرید ماشین لباسشویی دستگاهی را خریداری نمایید که به وسیله آن بتوانید تمام لباس های کثیف خود را به یکباره مورد شستشو قرار دهید.

 

 خرید ماشین لباسشویی با توجه به حجم لباس

 

شست و شوی اقلام و وسایل بزرگ در ماشین لباسشویی

 ماشین لباسشویی از یک ظرفیت خاصی برخوردار است بنابراین برای شستشوی وسایل ضخیم و بزرگ همچون پتو، پرده یا ملحفه های بسیار بزرگ که قطعاً بعد از خیس خوردن وزن بیشتری پیدا می کنند، بهتر است که از لباسشویی استفاده نکنید. این وسایل در دیگ لباسشویی چرخش مناسبی نخواهند داشت و به خوبی شسته نمی شوند. همچنین وسایل حجمی همچون روتختی و پتو برای شستن به فضای زیادی نیاز دارند بنابراین ماشین لباسشویی که دارای ظرفیت پایین است نمی‌تواند این وسایل را بشوید و در نهایت باعث خراب شدن این وسایل می شود به طوری که باعث گره خوردن، کشش یا پارگی آنها می شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم این اقلام و وسایل را به خشکشویی تحویل دهید و از شستن آنها به وسیله لباسشویی خودداری کنید تا ماشین لباسشویی طول عمر بیشتری داشته باشد.

 

خرید ماشین لباسشویی بر اساس میزان بودجه

 اینکه ماشین لباسشویی چند کیلویی بخرید، باید به بودجه و میزان سرمایه خود توجه داشته باشید. ماشین لباسشویی که از ظرفیت بالایی برخوردار است قطعاً قیمت بیشتری هم دارد. در هنگام خرید متناسب با میزان بودجه خود باید ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

 

خرید ماشین لباسشویی بر اساس میزان بودجه

 

تعداد اعضای خانواده

 انتخاب ظرفیت ماشین لباسشویی ارتباط مستقیمی با تعداد اعضای خانواده دارد به این ترتیب که شما با توجه به تعداد افراد خانواده در طول روز یا هفته چه مقدار لباس کثیف برای شستن تولید می کنید و بر اساس آن اقدام به خرید لباسشویی نمایید. برای تعیین ظرفیت ماشین لباسشویی متناسب با تعداد نفرات خانواده می‌توانید به فاکتور زیر توجه کنید.

  1.  اگر یک خانواده دو نفره هستید بهتر است از ماشین لباسشویی با ظرفیت ۵ یا ۶ کیلوگرم استفاده کنید.
  2.  اگر خانواده سه نفره هستید می توانید از ماشین لباسشویی با ظرفیت ۷ کیلوگرم استفاده کنید.
  3.  اگر تعداد اعضای خانواده شما به چهار نفر می رسد، لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.
  4.  اگر خانواده شما بیشتر از 4 نفر یا پنج نفر باشد می توانید از ماشین لباسشویی با ظرفیت ۹ یا ۱۰ کیلوگرم استفاده کنید.

 

جمع بندی

امروزه ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله کاربردی به یک ضرورت در محیط خانواده تبدیل شده است. ماشین لباسشویی می تواند در زمانی کوتاه حجم زیادی از لباس‌های کثیف را شسته و تمیز کند. کمپانی های تولید کننده ماشین لباسشویی اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه لباسشویی از نظر فناوری و تکنولوژی نموده اند بنابراین هر فرد و خانواده متناسب با میزان بودجه و نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید. اینکه ماشین لباسشویی چند کیلویی بخریم؛ برای پاسخ به این سؤال باید به موارد متعددی از قبیل ظرفیت دیگ لباسشویی و تعداد اعضای خانواده خود توجه کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.