محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آشنایی با بهترین تلویزیون سری UP ال جی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
آشنایی با بهترین تلویزیون سری UP ال جی
چکیده این مقاله: آشنایی با بهترین تلویزیون سری UP ال جی
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 181 بازدید

شرکت ال جی هر ساله انواع مدل های مختلف تلویزیون را به بازار عرضه می‌ کند; در سال 2021 شرکت ال جی چهار دسته از محصولات کیولد، اولد؛ نانوسل و تلویزیون ها سری UP ال جی را به بازار عرضه کرد; ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین تلویزیون سری UP ال جی توضیحاتی داشته باشیم. پس در ادامه ی این مقاله با اورجیمال همراه باشید تا چند تا از بهترین تلویزیون سری UP را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین تلویزیون سری UP

تلویزیون ال جی UP7550 در سایز های 43,50,55,65,70 ,75 اینچ یکی از ارزان ترین تلویزیون های کمپانی ال جی در سال 2021 می‌باشد; این تلویزیون که یکی از بهترین تلویزیون سری UP ال جی است که جزو پرطرفدار ترین تلویزیون بانه ارزان نیز در بانه و گناوه نیز می باشد و از سری دستگاه های UP75 است; که تولید شده کشور کره است; این محصول در کشور مصر مونتاژ گردیده; این دستگاه مناسب استفاده خانگی و معمولی و استفاده تجاری و هتلی و تماشای فیلم است; این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش LED با نوع پنل IPS می‌باشد; دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل است; تلویزیون ال جی نامبرده مجهز به پردازشگر تصویر Quad core processor 4k است; این پردازنده با سرعت 60 هرتز می‌تواند تصاویر را آنالیز کند. سیستم کاهش نویز و تکنولوژی HDR و تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر از تکنولوژی های بارز برای ارتقا کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی UP7550 هستند; قدرت خروجی صدای دستگاه مورد نظر 20 وات با دو عدد سیستم صوتی دو کاناله می‌باشد; نوع بلندگوها Down Firing این و صدای عالی و بدون نویز را به کمک فناوری ها تولید می‌کنند; تلویزیون نامبرده دارای قابلیت گیمینگ است و از تکنولوژی ALLM و حالت بازی Game mode و HGIG برای تجربه بهترین بازی پشتیبانی می‌کند; البته تلویزیون‌ مذکور مجهز به سیستم عامل Webos 6 است; از جمله برنامه های هوشمند تلویزیون قابلیت نصب برنامه، ریموت کنترل هوشمند، قابلیت اتصال به موبایل و قابلیت اتصال صدای تلویزیون به موبایل و پشتیبانی از برنامه های Apple Airplay, Apple Homekit و…. می‌باشند; این دستگاه یکی از بهترین تلویزیون سری UP ال جی است.
 


بهترین تلویزیون سری UP ال جی 8050

ال جی UP8050 در سایزهای 70,75,82,85 اینچ جز “بهترین تلویزیون سری UP”  شرکت ال جی در سال 2021 می‌باشد; تلویزیون ال جی 2021 در سری UP80 در کشور مصر مونتاژ گردیده; این تلویزیون ال جی سری UP80 مناسب استفاده خانگی و معمولی و تماشای فیلم و استفاده تجاری و هتلی است; و یکی از بهترین تلویزیون های سری UP ال جی می‌باشد. تلویزیون UP8050 ال جی 2021 از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل بهره برده است; این دستگاه با صفحه نمایش LED و پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED تصاویر زیبا را در اختیار بیننده قرار می‌دهد.
تلویزیون ال جی UP8050 از رفرش 60 هرتز برخوردار بوده و همچنین مجهز به پردازشگر Quad core processor 4k می‌باشد; قدرت خروجی دستگاه مورد نظر 20 وات و سیستم صوتی دو کاناله می‌باشد; نوع بلندگوها Down Firing این و صدای عالی و بدون نویز را به کمک فناوری ها تولید می‌کنند که به همین علت به پرفروش ترین محصولات تلویزیون از لحاظ قیمت تلویزیون بانه سامسونگ تبدیل شده است ; تلویزیون نامبرده دارای قابلیت گیمینگ است و از تکنولوژی ALLM و حالت بازی Game mode و HGIG برای تجربه بهترین بازی پشتیبانی می‌کند; تلویزیون‌ مورد بحث مجهز به سیستم عامل Webos با نسخه 6 است; تلویزیون مذکور دارای ریموت کنترل هوشمند و قابلیت دستورات صوتی و جستجوی صوتی و دستیار صوتی می‌باشد; دستگاه نامبرده یکی از بهترین تلویزیون های سری up ال جی می‌باشد.

 

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد بهترین تلویزیون سری UP ال جی توضیحاتی دادیم و انواع دستگاه را معرفی کردیم; این تلویزیون های از بهترینهای شرکت ال جی در سال 2021 می‌باشند.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.