محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون ال جی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
آموزش ضبط فیلم در تلویزیون ال جی
چکیده این مقاله: بیشتر تلویزیزیون های ال جی قابلیت ضبط را دارند. روش های ضبط شامل ضبط روی فلش، ضبط فوری Instant Recording می باشد که در این مطلب آموزش ضبط آنها را یاد میگیریم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 353 بازدید

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون ال جی

امروزه تلویزیون‌ ها برنامه‌ های جذاب و سرگرم کننده‌ ای را ارائه می‌ دهند; اما ممکن است زمانی که برنامه مورد علاقه‌ تان پخش می‌ شود شما وقت نداشته باشید و بخواهید ان را ضبط کنید و بعدا که سرتان خلوت شد برنامه را تماشا کنید; بیشتر تلویزیون‎ ها ال جی قابلیت ضبط را دارند; ما در این مطلب، نحوه ضبط فیلم در تلویزیون ال جی را به شما آموزش می دهیم.

 

ضبط فیلم در تلویزیون ال جی

برای ضبط فیلم در تلویزیون ال جی شما می‌ توانید انواع عملکرد را استفاده کنید; که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد; توجه داشته باشید که قبل از ضبط از اطلاعات فلش یا هارد اکسترنال خود بک اپ بگیرید چون امکان دارد که فرمت شود; و همچنین احتمال دارد که پخش بسیاری از برنامه های ضبط شده فقط در تلویزیونتان امکان پذیر باشد; 
همچنین فروشگاه اورجیمال با توجه به قیمت و خرید تلویزیون ال جی برای همه عزیزان محصول مناسب با خواسته هایشان را دارد . عوامل زیادی بر قیمت تلویزیون تاثیر گذار است و در همه ی برند ها این موضوع صدق میکند ، برای مثال برای قیمت و خرید تلویزیون ال جی هم به همین صورت است . یا مثالی دیگر ، عوامل موثر بر قیمت تلویزیون بانه سامسونگ بسیار زیاد است که با توجه به آپشن های هر مدل تلویزیون ارزش آن تغییر می کند .

 

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون ال جی روی فلش

در ابتدا شما باید فلش یا هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کنید و بعد از شناسایی توسط تلویزیون دکمه Record را روی ریموت بزنید تا فرایند ضبط شروع شود و برای متوقف کردن ان باید دکمه STOP را روی ریموت فشار دهید. که این هارد اکسترنال را می توانید هنگام خرید تلویزیون از بانه یا گناوه تهیه کنید .

 

آموزش ضبط فیلم در تلویزیون ال جی با ضبط فوری Instant Recording

برای ضبط فوری برنامه ای که تماشا می کنید ، دکمه (OK) را روی Magic Remote فشار دهید و سپس دکمه ضبط را روی لیستی که ظاهر می‌ شود فشار دهید; B-هنگام انجام ضبط ، دکمه ضبط به دکمه Stop Record تغییر می کند که می‌ توانید از آن برای متوقف کردن ضبط استفاده کنید; به دلیل قوانین کپی رایت ، احتمال دارد فیلم ضبط شده قابل پخش در کامپیوتر شخصی یا سایر مدل‌ های تلویزیون بانه ارزان نباشد; همچنین ، اگر مدار ویدیو ی تلویزیون تعویض شود ، فیلم قابل پخش نیست; مدت زمان ضبط را می توان قبل از شروع ضبط تنظیم کرد; زمان ضبط بسته به ظرفیت دستگاه ذخیره USB شما ممکن است متفاوت باشد; اگر چندین دستگاه حافظه USB به تلویزیون شما متصل هستند ، آخرین دستگاه استفاده شده را بطور خودکار انتخاب می‌ کند; اگر هیچ وسیله ذخیره USB وصل نشده باشد ، ضبط در حافظه داخلی ذخیره می‌ شود. برای ذخیره برنامه‌ های بیشتر ، باید یک دستگاه USB متصل کنید; هنگام ضبط ، دکمه (OK) را فشار دهید تا اطلاعات مربوط به ضبط نمایش داده شود; عملکرد دکمه (OK) بسته به کشور ممکن است متفاوت باشد; کابل USB را هنگام ضبط جدا نکنید.
اگر هنگام ضبط فیلم در تلویزیون ال جی مجبور باشید تلویزیون خود را خاموش کنید ، ممکن است محتوای ضبط شده ذخیره نشود; در حالت ایده آل ، شما باید ضبط را متوقف کنید و بررسی کنید که برنامه قبل از خاموش کردن تلویزیون ضبط شده است یا خیر; این ویژگی فقط در برخی از کشورها موجود است.

 

تماشا و ضبط Watch & Record

این ویژگی به شما امکان می‌ دهد هنگام تماشای یک برنامه ، برنامه‌ ای دیگر را ضبط کنید; بنابراین دیگر لازم نیست نگران تداخل برنامه‌ های مورد علاقه‌ تان باشید; این قابلیت تنها برای پخش دیجیتال اعمال می‌ شود; این ویژگی می‌ تواند حتی هنگام تماشای محتوا از یک دستگاه خارجی یا در حین استفاده از عملکرد هوشمند تلویزیون نیز استفاده شود; شما نمی‌ توانید همزمان برنامه‌ های آنالوگ را تماشا و ضبط کنید; اگر برنامه را هنگام ضبط به برنامه آنالوگ تغییر دهید ، به طور خودکار به پخش دیجیتالی تغییر خواهد کرد; و این هم ویژگی دیگر از ضبط فیلم در تلویزیون ال جی.

 

کار هایی که هنگام ضبط فیلم در تلویزیون ال جی باید بخاطر بسپارید

برخی از عملکرد ها ممکن است در حین ضبط فیلم در تلویزیون ال جی در دسترس نباشند;‌بسته به مدل ممکن است گزینه ها متفاوت باشد; برنامه های متصل به کامپوننت و HDMI هنگام ضبط از طریق ورودی ضبط نمی شوند; محتوای ضبط شده روی HDD خارجی از طریق تلویزیون ممکن است به دلایل امنیتی در رایانه شخصی پخش نشود; اگر دستگاه USB خراب باشد ، عملکرد Time Machine ممکن است به طور معمول کار نکند; دستگاه USB ممکن است هنگام استفاده از هاب یا کابل USB به درستی کار نکند; از آنجا که از دستگاه ذخیره سازی می توان برای اهداف دیگری غیر از Time Machine استفاده کرد ، اگر فضای ذخیره سازی موجود کافی نباشد ، ضبط متوقف می شود; توصیه می شود از یک دستگاه ذخیره سازی با فضای ذخیره سازی کافی استفاده کنید.

 

جمع‌ بندی

خیلی از افراد دوست دارند برنامه های مورد علاقه خود را. ضبط کنند; امروزه تلویزیون های هوشمند این ویژگی را دارند که کاربر بتواند برنامه ها را ضبط کند; ما در این مقاله نحوه ضبط فیلم در تلویزیون ال جی را به شما آموزش دادیم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.