محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
یخچال سامسونگ اصل و تقلبی
چکیده این مقاله: امروزه محصولات تقلبی بسیاری در بازار موجود است برای تشخیص یخچال سامسونگ اصل و تقلبی می توان به لوگو یا لیبل روی یخچال و شماره سریال محصول توجه کنید. برای ادامه با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 11 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1214 بازدید

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی جمله‌ای است که امروزه در بازار فروش لوازم خانگی بسیار به گوش می‌رسد و به مشکلی بزرگ برای خریداران این محصولات تبدیل شده است. همانطور که همه می‌دانیم محصولات کمپانی سامسونگ از دیرباز مورد توجه عموم بوده و از برندهای شناخته شده و معتبر در بین لوازم خانگی می‌باشد و خریداران خاص خود را در بازار دارد. بر همین اساس افرادی با دانستن این مهم اقدام به جعل و کپی لوگو و نام برند سامسونگ کرده و با چسباندن آن بر روی اجناس فیک و تقلبی خود، قصد فروش آن‌ها را به این خریداران و کسب سودی سرشار از این راه دارند. با افزایش تنوع محصولات کمپانی سامسونگ بخصوص یخچال‌های زیبا و منحصر بفرد، بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی به تقلید از این کمپانی یخچال‌هایی را طراحی و به بازار عرضه کرده‌اند تا شاید همراه با برندهای معتبر اجناس آن‌ها نیز به فروش برسد. اما از آنجا که این یخچال‌ها فاقد کیفیت و کارایی فوق‌العاده برندهای بزرگ جهانی بوده و تنها از نظر ظاهر مانند آن‌ها هستند با استقبال چندانی روبرو نشده و در کنج انبارها باقی مانده‌اند.

افراد سودجو و کلاهبردار با خرید این اجناس با قیمتی کم و چسباندن برچسب‌های متفاوت با نام کمپانی سامسونگ سعی در غالب کردن آن‌ها به خریداران کرده و با قیمت اجناس اصل به فروش می‌رسانند، و از این طریق پول زیادی را به جیب زده‌اند. ما در این مقاله شما را با روش‌های مطمئن شناخت اجناس اصل از تقلبی آشنا ساخته و اطلاعات لازمه را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از این طریق هم جلوی عوام فریبی و فروش اجناس تقلبی را گرفته و هم از ضرر و زیان بیشتر به خریداران یخچال‌های برند سامسونگ جلوگیری کرده باشیم. در ادامه مطلب شما را با برند سامسونگ بیشتر آشنا خواهیم ساخت.

 

کمپانی سامسونگ

در راستای شناخت بهتر یخچال سامسونگ اصل از تقلبی شاید خالی از لطف نباشد که مقداری نیز در مورد این کمپانی اطلاعات داشته باشید. کمپانی سامسونگ یکی از سه برند اصلی مطرح در سطح جهان است که قسمت عمده‌ای از لوازم خانگی کل بازارهای جهان را تولید می‌کند. این کمپانی در کره جنوبی واقع شده و اصلی ترین مرکز تولید و صادر کننده محصولات کمپانی سامسونگ بالاخص یخچال‌های برند سامسونگ می‌باشد. این محصولات از کیفیت ساخت بسیار عالی و طراحی بسیار زیبایی برخوردار می‌باشند که در نوع خود بی نظیر است و دلیل محبوبیت و ماندگاری طولانی آن‌ها در بازار جهانی نیز می‌باشد. کمپانی کره‌ای سامسونگ در سال 1938 تاسیس و در سال 1969 پا به دنیای لوازم برقی و الکترونیکی نهاد. این کمپانی محبوب و موفق با مجهز ساختن یخچال‌های خود به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا و بکارگیری مجرب‌ترین مهندسین و نیروی کار در ساخت آن‌ها، محصولی بی نظیر و با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و رضایت کامل کاربران را به خوبی جلب نموده است.

 

چند روش برای تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی وجود دارد؟

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی را می‌توانید از طریق چندین روش مطمئن و مورد اطمینان تشخیص دهید که ما در ادامه مطلب برای شما بیان خواهیم کرد. اگر ما را از ابتدا همراهی کرده باشید با بسیاری از خصوصیات یخچال‌های برند سامسونگ آشنا شده‌اید، مثلا این که از کیفیت ساخت عالی و طراحی بسیار زیبا برخوردار هستند. کمپانی بزرگ و موفق سامسونگ جهت جلوگیری از کار افراد سودجو و متقلب راهکارهایی را نیز ارائه نموده‌ و اندیشیده‌اند. این کمپانی تمام یخچال‌های خود را با نام‌های مخصوص، کد محصول، بارکد و سریال نامبر به بازار عرضه داشته و با طراحی سایت‌های اینترنتی مشخصات و اطلاعات کامل هر یخچال را برای کاربران به نمایش گذاشته است تا با مراجعه به این اطلاعات بتوان به راحتی یخچال سامسونگ اصل از تقلبی را تشخیص داد. این روش‌ها در اصل سه روش اصلی می‌باشند اما دقت و توجه در برخی موارد دیگر نیز کمک شایانی به شما خواهد کرد.

 

1.روش اول شناخت یخچال سامسونگ اصل از تقلبی

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی را در گام اول از طریق سرچ کردن در گوگل می‌توانید تشخیص دهید. در واقع این روش یکی از مطمئن‌ترین و کارآمد ترین روش‌ها بوده و بسیار آسان و راحت می‌توانید یخچال خریداری شده خود را توسط آن بررسی نموده و از اصل و یا تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید. بیشتر برندها بخصوص برندهای معتبر و شناخته شده در ابتدای هر سال محصولات جدید خود را از طریق سایت اصلی معرفی می‌کنند و این هر ساله تکرار می‌شود. شما اگر قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید در وهله اول از فروشنده نام محصول را جویا شوید زیرا هر محصول دارای نامی جداگانه و منحصر بفرد بوده که از طریق سرچ کردن آن به لاتین در گوگل به سایت اصلی یخچال سامسونگ دسترسی داشته و تمامی مشخصات و اطلاعات کامل در مورد دستگاه به همراه عکس‌هایی از تمام زوایای یخچال هم از داخل و هم از بیرون آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید با مقایسه عکس‌های موجود در سایت با یخچال مورد نظر خود از نظر طراحی و همچنین تکنولوژی‌های بکار گرفته شده در آن و سایر مشخصات به اصل و یا تقلبی بودن آن پی ببرید. این روش همان طور که قبلا نیز اشاره شد آسان‌ترین و بهترین روش برای تشخیص و شناخت یخچال سامسونگ اصل از تقلبی می‌باشد که در هر مکانی قابل مشاهده است و تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارد.

 

2.روش دوم از طریق لوگو یا لیبل روی یخچال

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی را از طریق لوگو یا لیبل روی یخچال نیز می‌توان تشخیص داد و اما چگونه؟ در شناخت یخچال سامسونگ اصل از تقلبی باید در هنگام خرید دقت زیادی را در این مورد به خرج داد زیرا برندهای معتبر از یک یا چند لوگو و لیبل جهت اطمینان مشتری از اصل بودن محصول استفاده کرده و اصلا در آن‌ها از پرچم کشور سازنده استفاده نمی‌کنند. پس با مشاهده لوگو و لیبل‌های مختلف در تعداد زیاد با پرچم کشور سازند مطمئن باشید که یخچال موجود فیک و تقلبی می‌باشد. زیرا افراد سودجو و کلاهبردار با چسباندن برچسب‌های متفاوت و رنگارنگ با نشان پرچم کشور سازنده و کپی نام و لوگوی کمپانی سامسونگ سعی در فریب خریدار و فروش اجناس خود دارند، تا از این طریق اجناس بی کیفیت خود را اصلی و مارک دار جلوه دهند. همچنین احتمال دارد در هنگام خرید لوازم خانگی با جمله Made in بر روی کارتن و یا خود محصول روبرو شده باشید. یخچال‌های دارای این جمله به احتمال 99 درصد تقلبی هستند و سایر اجناس و لوازم خانگی نیز با این برچسب‌ها تقلبی می‌باشند زیرا محصولات اصلی از کمپانی سامسونگ و سایر برندها از بکار بردن این جمله بر روی کارتن و محصول خود جلوگیری می‌کنند. پس در هنگام خرید یخچال و سایر لوازم خانگی حتما تمامی برچسب‌ها و نوشته‌های روی کارتن و محصول مورد نظر را مطالعه نمایید تا فریب افراد متقلب را نخورید.

 

3. روش سوم از طریق شماره سریال

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی را در نهایت از طریق شماره سریال درج شده بر روی آن می‌توانید تشخیص دهید. این نیز یکی از روش‌های مطمئن و مورد اطمینان در تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی می‌باشد و شما با وارد کردن شماره سریال درج شده بر روی محصول در نرم‌افزار مخصوص که قادر به خواندن شماره سریال است می‌توانید به راحتی یخچال سامسونگ اصل از تقلبی را تشخیص دهید. حتی در بعضی از این نرم افزارها مشخصات و کشور سازنده را نیز به شما اطلاع رسانی می‌کند. زیرا تمامی محصولات و یخچال‌های سامسونگ دارای شماره سریال مخصوص و منحصر بفرد هستند که با وارد کردن آن می‌توانید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید، چیزی که اجناس بی کیفیت فیک و تقلبی فاقد آن هستند و این یک آپشن مخصوص از طرف کمپانی سامسونگ جهت علامت گذاری محصولات خود است. تا این قسمت ما سه روش اصلی شناخت یخچال سامسونگ اصل از تقلبی را برای شما بیان کرده و توضیحات کامل را راجب آن‌ها در اختیار شما قرار دادیم، در ادامه به سایر نکات مهم هنگام خرید یخچال سامسونگ اصل خواهیم پرداخت.

 

اولین نکته مهم در هنگام خرید یخچال سامسونگ اصل

تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی را با روش‌های مطمئن و مورد اطمینان به شما در قسمت‌های قبلی آموزش دادیم، در این قسمت می‌خواهیم نکات مهم هنگام خرید یخچال سامسونگ را به شما یادآوری کنیم. اولین نکته مهم در هنگام خرید یخچال سامسونگ خرید حضوری از فروشگاهی معتبر و باسابقه می‌باشد که به هیچ وجه حاضر به فروش اجناس فیک و تقلبی نبوده و سابقه خود را در بازار خدشه‌دار نمی‌کنند. در صورت خرید غیر حضوری نیز تا حد ممکن سعی کنید تا از سایت‌های اینترنتی معتبر و مشهور محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و در نهایت گول حرف‌های فروشندگان سودجو و کلاهبردار را نخورید.

 

دومین نکته مهم در هنگام خرید یخچال سامسونگ

در تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی ما نکات مهمی را برای بیان کردیم و اما دومین نکته مهم دیگر این است که اگر قصد خرید یخچال سامسونگ اصل را دارید حتما نرم‌افزار مخصوص خواندن بارکد را دانلود و به همراه داشته باشید، تا بلافاصله بعد از مشاهده و انتخاب محصول مورد نظر شماره و بارکد محصول را از طریق نرم‌افزار مخصوص بارکد خوان وارد کرده و از اصل بودن یخچال‌ مطلع گردید. از این طریق دیگر هیچ شخصی نمی‌تواند شما را فریب داده و اجناس تقلبی خود را به شما بفروشد.

 

سومین نکته مهم در هنگام خرید یخچال سامسونگ

شناخت یخچال سامسونگ اصل از تقلبی تقریبا کمی مشکل است اما راه‌کارهای ارائه شده در این مقاله می‌تواند تا حد زیادی شما را در شناخت اجناس فیک و تقلبی یاری کند. اما اگر به کمک این روش‌ها نیز باز هم نتوانستید که یخچال سامسونگ اصل از تقلبی را تشخیص دهید می‌توانید از اشخاص خبره و کاربلد در این زمینه کمک و مشورت بگیرید. برای مثال می‌توانید از یک فرد تعمیرکار لوازم خانگی بخواهید تا یخچال مورد نظر شما را دیده و نظر خود را بگوید. مطمئنا این افراد چون با این گونه وسایل در ارتباط هستند به راحتی می‌توانند اجناس فیک و تقلبی را از اصلی تشخیص دهند. پس این نکته نیز می‌تواند به شما در انتخاب یخچال سامسونگ اصل کمک کند.

 

قیمت یخچال سامسونگ اصل

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی مطمئنا از اختلاف قیمت زیادی برخوردار هستند و همین امر باعث ایجاد این ناامنی در بازار کشور شده است. همان طور که همه می‌دانیم به علت تحریم‌های بین‌المللی و تورم ایجاد شده قیمت لوازم خانگی با افزایش چشمگیر و بی سابقه‌ای همراه بوده است. همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد افراد سودجو و متقلب با خرید اجناس بی کیفیت فیک و تقلبی با قیمت پایین‌تر و چسباندن برچسب‌های متفاوت از لوگو و نام کمپانی سامسونگ سعی در فریب مردم و فروش این اجناس با قیمت اجناس اصلی دارند. در این میان شاید با کمی ارزان‌تر فروختن اجناس خود با عنوان ارزان فروشی دامی برای جلب توجه خریداران پراکنده کرده و سعی در فریب خریدار دارند. بنابراین هرگز به خاطر اندکی تفاوت قیمت هرگز باعث زیان بیشتر به خود نشوید. همیشه سعی کنید تا با پرسش‌های بیشتر قیمت اصلی محصول را دانسته سپس اقدام به خرید نمایید. با هزینه کردن کمی بیشتر و خرید یخچال سامسونگ اصل برای سال‌های زیادی با خیال راحت از یخچال خود استفاده نمایید و این بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

 

جمع بندی

یخچال سامسونگ اصل و تقلبی عنوان مقاله‌ای بود که به شما تقدیم کردیم و در آن به روش‌های مطمئن و مورد اطمینان تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی و نکات مهم هنگام خرید یخچال سامسونگ اشاره کردیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده در این مقاله مورد توجه شما عزیزان واقع شده و استفاده لازم را از آن برده باشید. برای خریدی رضایت بخش و خوشایند ما مطالعه این مقاله را به همگی شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این مقاله حاوی مطالبی مهم در خصوص شناخت و تشخیص یخچال سامسونگ اصل از تقلبی و همچنین راهکارهای مناسب و مطمئن جهت تشخیص سایر لوازم خانگی اصل از تقلبی می‌باشد، چون تمام لوازم خانگی برقی اصل از برندهای شناخته شده دارای مشخصات ذکر شده در بالا و منحصر بفرد خود می‌باشند که با کمک اطلاعات ارائه شده در این مقاله و روش‌های ذکر شده شما به تنهایی قادر خواهید بود تا اصل و تقلبی بودن لوازم خانگی خریداری شده خود را به راحتی تشخیص دهید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.