محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نحوه بروزرسانی تلویزیون ال جی چگونه است؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۲/۶ شنبه
نحوه بروزرسانی تلویزیون ال جی چگونه است؟
چکیده این مقاله: نحوه بروزرسانی تلویزیون ال جی چگونه است؟
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 273 بازدید

نحوه بروزرسانی تلویزیون ال جی چگونه است؟

در برخی نسخه‌ها تا حدی منو به‌روز می‌شود و تغییر پیدا می‌کند; از این طریق قابلیت جدیدی به دستگاه اضافه نخواهد شد; لازم به ذکر است ورژن‌های نرم‌افزاری با توجه به نیاز دستگاه‌ها در مناطق و کشورهای مختلف ارائه می‌شود و ممکن است نسخه‌ی جدید معرفی نشود; بروزرسانی تلویزیون ال جی  نسخه‌ی نرم‌افزار دستگاه را تغییر می‌دهد، بروزرسانی به صورت Offline توصیه نمی‌شود و مورد تایید شرکت خدمات پس از فروش محصول نیست; اما در صورتی که نسخه‌ی جدید نرم‌افزاری برای دستگاه شما ارائه شده باشد، می‌توانید بروزرسانی آنلاین انجام دهید.

 

بروزرسانی تلویزیون ال جی به صورت خودکار

اگر قصد بروزرسانی تلویزیون ال جی را دارید باید گفت که راحترین راه اتصال به اینترنت است; با اتصال به اینترنت و انتخاب بروزرسانی خودکار می‌توانید با خیال راحت تلویزیون خود را آپدیت کنید; اگر بخواهید بیشتر به این مسئله بپردازید باید بدانید که تلویزیون های هوشمند ال جی از دو سیستم‌عامل Webos و Nescast پشتیبانی می‌‌کنند; ولی مراحل بروزرسانی این دو سیستم عامل با هم متفاوت هستند.

همچنین فروشگاه اورجیمال با توجه به قیمت و خرید تلویزیون سونی برای همه عزیزان محصول مناسب با خواسته هایشان را دارد . عوامل زیادی بر قیمت تلویزیون تاثیر گذار است و در همه ی برند ها این موضوع صدق میکند ، برای مثال برای قیمت و خرید تلویزیون ال جی هم به همین صورت است . یا مثالی دیگر ، عوامل موثر بر قیمت تلویزیون بانه سامسونگ بسیار زیاد است که با توجه به آپشن های هر مدل تلویزیون ارزش آن تغییر می کند . شما میتوانید هنگام خرید تلویزیون از بانه یا گناوه به فروشندگان بگویید که قبل از ارسال تلویزیون را برای شما بروزرسانی کنند.

 

بروز رسانی تلویزیون ال جی با سیستم عامل Webos

برای انجام عملیات بروزرسانی تلویزیون ال جی از طریق سیستم عامل Webos باید گفت که در مرحله ی اول با کمک ریموت کنترل دکمه ی Home را بزنید; تا منوی اصلی ظاهر شود; بعد از منوی اصلی می‌توانید دکمه ی تنظیمات را انتخاب کنید; و گزینه ی All settings به معنای همه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید; در سمت چپ، منوی جنرال (General) را انتخاب کنید;

در منوی باز شده، شروع به اسکرول به پایین کنید و در انتخاب گزینه درباره تلویزیون (About this TV) را انتخاب کنید.

در صفحه جدید باز شده، اطمینان حاصل کنید که گزینه مربوط به بروزرسانی خودکار فعال است و سپس  گزینه بررسی بروزرسانی (Check for Update) انتخاب کنید; با این عملیات آپدیت خودکار فعال می‌شود.

البته زمانی که شما تلویزیون بانه ارزان را خریداری می کنید این آپدیت را دارند و بعد از گذشت مدت زمانی با توجه به مدل شما باید دوباره آپدیت را انجام دهید.

 

بروزرسانی تلویزیون ال جی با سیستم عامل Nescast

بروزرسانی تلویزیون ال جی به صورت خودکار از طریق سیستم عامل Nescast انجام می‌گیرد; برای فعال کردن این گزینه اول باید به کمک ریموت کنترل گزینه Home را انتخاب کرده و در منوی باز شده تنظیمات را فشار دهید; در منوی تنظیمات، در قسمت پایین سمت چپ، گزینه بروزرسانی نرم افزار Software Update را بیابید و با انتخاب آن وارد صفحه مربوط به بروزرسانی شوید; در این صفحه، نسخه و ورژن کنونی نرم افزار تلویزیون شما نشان داده خواهد شد.

در صفحه باز شده می‌توانید، گزینه مربوط به بروزرسانی نرم افزار را فعال یا غیرفعال کنید; در صورت غیر فعال بودن این گزینه، شما هیچ گونه هشدار یا اعلانی در خصوص آپدیت نرم افزار دریافت نخواهید کرد; بهتر است این گزینه را فعال کنید;

با فعال کردن گزینه بروزرسانی  تلویزیون ال جی  شما به تلویزیون خود اجازه می‌دهید که به صورت خودکار در دسترس بودن آپدیت جدید را بررسی کند; در صورت وجود فایل بروزرسانی جدید آن را دانلود و نصب کند.

 

بروزرسانی تلویزیون ال جی به صورت دستی

اگر می‌خواهید تلویزیون خود را به صورت دستی بروزرسانی کنید بهتر است از USB فلاش مموری استفاده کنید; برای بروزرسانی تلویزیون ال جی توسط فلش مموری و سیستم های رایانه ای مراحل زیر را طی کنید: اول از همه باید مدل اصلی تلویزیون را پیدا کرده و یادداشت کنید; برای پیدا کردن مدل بهتر است به پشت تلویزیون نگاهی بیندازید; در صورتی که موفق نشدید مدل تلویزیون را با استفاده از برچسب های پشت پنل تلویزیون بیابید، می‌توانید با یک جست و جوی کوتاه در منو، مدل دستگاه تلویزیون را مشاهده کنید; مرحله دوم پیدا کردن شماره ی مدل تلویزیون می‌باشد; برای پیدا کردن شماره ی مدل تلویزیون جهت بروزرسانی تلویزیون ال جی  در صورت هوشمند بودن آن، دکمه Home ریموت را فشار دهید; سپس Setup را کلیک کنید و Support را انتخاب نمایید;  در صورتی که تلویزیون هوشمند نیست، دکمه Menu روی کنترل فشار دهید; گزینه Customer Support را انتخاب کنید و به بخش Service/Product Info بروید; در این بخش می‌توانید مدل و مشخصات کامل دستگاه را در مقابل عبارت Type/Model ببینید.

مرحله سوم بروزرسانی تلویزیون ال جی دانلود نسخه ی بروزرسانی شده می‌باشد; اگر می‌خواهید تلویزیون ال جی را بروزرسانی کنید بهتر است به سایت اصلی ال جی مراجعه کنید;  و در بخش پشتیبانی و نرم افزار، مدل تلویزیون مورد نظر را جستجو نمایید; پس از پیدا کردن مدل دقیق تلویزیون، بر روی گزینه ی Drivers and Software کلیک کنید و آخرین نسخه ی آپدیت تلویزیون را به صورت فایل فشرده دانلود کنید; در ادامه فلش USB فرمت شده ای را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کرده و یک پوشه به نام LG DTV بسازید; سپس محتویات فایل فشرده را انتخاب کنید و در درون پوشه‌ای که درست کرده‌اید پوشه LG DTV کپی کنید.

در پایان با اتصال فلش به تلویزیون جهت بروزرسانی تلویزیون ال جی اقدام کنید; پس از انجام بروزرسانی، تلویزیون را ریستارت نمایید; دقت کنید که پیش از انجام این مرحله اینترنت تلویزیون خود را نیز فعال کرده باشید.

 

مزایای بروزرسانی تلویزیون ال جی

از مزایای “بروزرسانی تلویزیون ال جی” می‌توان گفت که این آپدیت کردن باعث می‌شود  تا هر گونه مشکل و اختلالی در سیستم هوشمند آن ها به وجود آمده است، برطرف شود; با این کار مخاطبان می‌توانند به راحتی  از تکنولوژی های جدید مانند تماشای یوتیوب و نتفلیکس در تلویزیون و … استفاده کنند.

 

نکات مهم در به روز رسانی تلویزیون ال جی

باید گفت که بروزرسانی تلویزیون ال جی کار سخت و طاقت فرسایی نیست; و اینکه اصلا خطرناک نمی‌باشد و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید; و افراد می توانند با خیال راحت این کار را انجام دهند; اما بهتر است بدانید که برای بروزرسانی تلویزیون نیاز است برخی نکات ضروری  را رعایت کنید; از جمله این نکات را می‌توان مناسب بودن اینترنتی که برای بروزرسانی تلویزیون استفاده می شود; چک کردن پریز های برق تلویزیون و اتصالات آن ها; جلوگیری از خاموش کردن تلویزیون و قطع کردن اینترنت هنگام بروزرسانی و آپدیت تلویزیون, هنگام نصب و دانلود فایل بروزرسانی، نباید مودم یا تلویزیون از پریز برق کشیده شود;

استفاده از فلش مموری یا usb سالم و مناسب برای آپدیت و بروزرسانی دستی این تلویزیون نام برد.

 

جمع‌بندی بروز رسانی تلویزیون ال جی

همان طور که بیان کردیم بروزرسانی تلویزیون ال جی  خطرناک نیست; اما افراد برای جلوگیری از مشکلات و آسیب هایی که ممکن است حین دانلود نسخه به روزرسانی و یا انجام آن به وجود بیاید، می‌بایستی نکاتی که بیان کردیم را رعایت کنند; تا این آسیب و مشکلات را به حداقل ممکن برسانند.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.