محمدی 09193755524
رستمی 09193755523
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف تشخیص تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی

تمامی متن مقاله تشخیص تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را می توانید به صورت پی دی اف و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 14.22 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

تشخیص تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۵/۱۷ سه شنبه
تشخیص تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی
چکیده این مقاله: اگر قصد خرید تلویزیون از بانه یا گناوه و با برند شیائومی را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کرده تا اطلاعات کاملی از تشخیص اصالت تلویزیون شیائومی به دست آورید.
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • 0 نظر
  • 461 بازدید

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی به یکی از دغدغه‌ های امروز خریداران در بازار ایران تبدیل شده است و اینکه واقعا تلویزیونی که خریداری می‌ کنند اصل است یا تقلبی، البته به طور یقین حق با آنهاست زیرا تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار با جعل و کپی نام و لوگو ی برند های معتبر مختلف از جمله برند شیائومی اقدام به عرضه اجناس فیک و تقلبی با عنوان تلویزیون اصل نموده‌ اند. این افراد با استفاده از ابزارهای مختلف، لیزر و برچسب‌ های رنگارنگ و غیره تلویزیون‌ های بی کیفیت و بنجل از مارک‌ های ناشناخته را تبدیل به تلویزیون شیائومی کرده و به فروش می‌ رسانند. این افراد به حدی در کار خود پیشرفت کرده و خبره شده‌ اند که تشخیص تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی گاهی برای افراد مجرب نیز کاری مشکل می‌ باشد اما همیشه راهی برای شناخت تلویزیون‌ های اصل از اجناس فیک و تقلبی وجود دارد که به هیچ شکلی نمی‌ توانند آن را جعل نمایند.

 

شرکت شیائومی Xiaomi

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را به راحتی می‌ توان تشخیص داد در صورتی که اطلاعات کافی در مورد این برند و محصولات آن داشته باشید. شرکت شیائومی Xiaomi یک کمپانی بزرگ چینی است که در سال 2010 در شهر بیکینگ Beijing تاسیس شد و مقر آن در شهر پکن می‌ باشد. این کمپانی در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیک فعالیت داشته و به بخش نرم افزار توجه خاصی دارد و مدام در حال بروزرسانی نرم‌ افزار محصولات خود می‌ باشد و این نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت فوق‌ العاده این برند در بین عموم مردم است. قیمت مناسب و بکارگیری بروزترین تکنولوژی‌ و فناوری‌ های باعث فروش بالای این محصولات در بازارهای جهانی شده است.

این کمپانی محبوب و موفق توسط بیست و سومین مرد ثروتمند چین و شش نفر دیگر راه‌ اندازی شده و با پیشرفت قابل توجه‌ ای روبرو شده است تا جایی که فروش گوشي‌ هاي همراه هوشمند شیائومی در سال 2015 رکورد زده و در کتاب گینس به ثبت رسیده است. تلویزیون‌ های این برند نیز از این امکانات و ویژگی‌ ها برخوردار بوده و با استقبال فراوانی از سوی کاربران روبرو شده است. به همین خاطر افراد سودجو و متقلب را برآن داشته تا دست به کپی و جعل لوگو و نام برند شیائومی زده و اجناس فیک و تقلبی خود را با عنوان تلویزیون شیائومی اصل به فروش برسانند و از این طریق سود بالایی را کسب نمایند.

 

شرکت شیائومی

 

راه‌های تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی

اجناس فیک و تقلبی تنها از نظر ظاهری شبیه به تلویزیون‌ های شیائومی بوده و به هیچ عنوان کیفیت، کارایی و ویژگی‌ های تلویزیون شیائومی اصل را دارا نمی‌ باشند، تنها برای تشخیص و شناخت تلویزیون شیائومی اصل باید توجه و دقت زیادی را بکار گرفت و با مراجعه به سایت‌ های معتبر و شناخته شده و مطالعه بیشتر درصد آگاهی خود را بالا ببرید. خرید آگاهانه و با معلومات کافی دست این افراد را از بازار کوتاه کرده و خریدی رضایت بخش و خوشایند را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برند شیائومی نیز یکی از برند های خوش آوازه و موفق در بین برند های معتبر تولید کننده لوازم خانگی بوده که بیشتر از همه با گوشي‌ هاي همراه هوشمند خود شهرت زیادی به دست آورده است، محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به تکنولوژی‌ های روز دنیا نیز مجهز می‌ باشند و در کنار آن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند که دلیل محبوبیت هرچه بیشتر آن‌ ها می‌ باشد.

در ادامه مطلب بیشتر با برند شیائومی آشنا خواهید شد. همچنین تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از راه‌ های مختلفی می‌ توان تشخیص داد و از روند فروش اجناس فیک و تقلبی در بازار جلوگیری کرد. برخی از راه‌ های تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی تخصصی بوده و توسط افراد مجرب امکان پذیر می‌ باشد اما راه‌ های آسان و در دسترسی نیز وجود دارد که هم برای افراد عادی و مبتدی امکان پذیر بوده و هم از راه‌ های مطمئن و قابل اطمینان می‌ باشد. ما در این مقاله به تعدادی از این روش‌ های مطمئن و آسان که انجام آن برای اکثر کاربران ممکن است اشاره کرده و شما را در این مورد آموزش می‌ دهیم. این روش‌ ها در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله تیم کارشناسی ما به دست آمده و با در اختیار قرار دادن آن‌ ها به شما عزیزان سعی داریم تا اعتماد شما را به دست آورده و از انجام چنین کارهای ناجوانمردانه و ناپسندی جلوگیری کرده باشیم. 

 

روش اول از طریق سرچ در گوگل

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق سرچ نام کامل محصول به زبان لاتین در گوگل می‌ توانید تشخیص دهید. این روش یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین راه‌ ها برای شناخت و تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی می‌ باشد و ما این روش را برای اکثر لوازم خانگی از برند های معتبر پیشنهاد می‌ کنیم زیرا در تمامي محصولات این روش جواب دقیق و درستی به شما می‌ دهد؛ بنابراین پس از انتخاب تلویزیون شیائومی مورد نظر خود از فروشنده نام کامل محصول را بخواهید و پس از آن نام کامل محصول را به صورت لاتین در گوگل سرچ نمایید. در این مرحله و در صورت اصل بودن کالا با سایت اصلی شیائومی روبرو خواهید شد که اطلاعات کاملی در مورد تلویزیون و امکانات و کارایی‌ های آن را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

همچنین حاوی عکس‌ هایی از تمام زوایای آن به همراه ابعاد محصول است که شما با مطالعه دقیق و مطابقت آن‌ ها با تلویزیون مورد نظر خود می‌ توانید به اصل بودن تلویزیون خود پی ببرید. در صورت مشاهده کوچک‌ ترین تفاوت و عدم مغایرت و یا نیافتن تلویزیون مورد نظر در سایت اصلی شیائومی باید به اصل بودن تلویزیون شک کنید؛ زیرا هر برندی قبل از ارائه محصولات خود به بازار آن‌ ها را در سایت مخصوص خود با تمامی اطلاعات آن محصول معرفی می‌ کند تا از این چنین اعمالی جلوگیری شود. شما می توانید با خرید تلویزیون از بانه یا گناوه، از مزایای خرید تلویزیون اصل بهره مند شوید.

 

روش دوم از طریق بررسی برچسب مخصوص

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق بررسی برچسب‌ های مخصوص تلویزیون‌ های شیائومی نیز می‌ توانید تشخیص دهید. کمپانی محبوب و موفق شیائومی در تمامی محصولات خود از برچسب‌ های مخصوصی استفاده نموده است که با خراش دادن پوشش محافظ آن با تعدادی رقم و اعداد روبرو می‌ شوید. این اعداد و ارقام که معمولا تعداد آن‌ ها به بیست عدد می‌ رسد کد مخصوص محصولات شیائومی می‌ باشد که شما با مراجعه به سایت اصلی برند شیائومی و وارد کردن این اعداد می‌ توانید از اصل بودن تلویزیون خود مطمئن شوید. همچنین در این وب سایت مخصوص کمپانی شیائومی تعداد دفعات بررسی این کد را نیز مشاهده خواهید کرد. این یک روش مطمئن و امن برای تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی می‌ باشد که توسط افراد سودجو و متقلب قابل اجرا و جعل کردن نمی‌ باشد.

 

روش سوم از طریق بسته بندی تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق بسته بندی تلویزیون بانه ارزان شیائومی نیز می‌ توانید تشخیص دهید. کمپانی شیائومی در سال‌ های قبل از 2021 از کارتن‌ های رنگی و با کیفیت برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌ کرد، اما از سال 2021 به بعد در بسته‌ بندی محصولات خود از کارتن‌ های با رنگ کمتر و سازگار با محیط زیست استفاده نموده است. بر روی کارتن‌ های محصولات شیائومی لوگو و نشان توزیع کننده محصول به صورت کاملا مشهود دیده می‌ شود. 

در کارتن‌ های تلویزیون شیائومی اصل دفترچه راهنما USER MANUAL به همراه تلویزیون وجود دارد. لوگو و نشان توزیع کننده محصول بر روی برچسب پشتی تلویزیون نیز وجود دارد که باید دقت نمود که اصلی و بدون دست‌کاری باشند. همچنین شماره سریال، نام و مدل تلویزیون بر روی کارتن، برچسب پشت تلویزیون و داخل تنظیمات تلویزیون را کاملا با هم مقایسه و مطابقت دهید و از یکی بودن آن‌ ها اطمینان حاصل کنید. برای تشخیص و شناخت تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی در هیچکدام از موارد ذکر شده کوتاهی نکرده و کاملا با دقت پیش بروید تا با محصولی فیک و تقلبی مواجه نشوید.

 

روش چهارم توجه به گرامر محصول و نداشتن غلط املایی

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را همان طور که قبلا نیز اشاره شد از راه‌ های مختلفی می‌ توان تشخیص داد که در بالا به تعدادی از آن‌ ها اشاره شد، یکی دیگر از راه‌ های تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی توجه به گرامر محصول و نداشتن غلط املایی می‌ باشد؛ یعنی شما باید نام برند شیائومی Xiaomi را که بر روی کارتن و برچسب پشت تلویزیون حک شده به همراه لوگو و دیگر مشخصات تلویزیون به خوبی مطالعه کرده و از اصل بودن کالای خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید، در صورت مشاهده هرگونه غلط املایی در این مشخصات و یا لوگو و برند شیائومی تلویزیون مورد نظر فیک و تقلبی می‌ باشد.

 

روش پنجم توجه به شکل ظاهری و ابعاد تلویزیون تلویزیون

روش پنجم توجه به شکل ظاهری و ابعاد تلویزیون تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق توجه به شکل ظاهری و ابعاد آن نیز می‌ توان تشخیص داد، زیرا هر چقدر هم که اجناس فیک و تقلبی شبیه به تلویزیون‌ های شیائومی اصل باشند باز هم در مواردی متفاوت بوده و کاملا شبیه نیستند؛ بنابراین با دقت و توجه کافی به عکس‌ های تلویزیون در سایت اصلی و مطابقت ابعاد و اندازه‌ های بیرونی، پایه‌ های تلویزیون، گوشه‌ های آن، محل قرارگیری پورت‌ ها و درگاه‌ های ارتباطی و سایر مشخصات ظاهری تلویزیون می‌ توانید تلویزیون شیائومی اصل را از تلویزیون‌ های فیک و تقلبی تشخیص دهید. شما عزیزان در سایت اصلی برند شیائومی اطلاعات کاملی از تلویزیون را در اختیار دارید که با مطابقت تمام این ویژگی‌ ها با تلویزیون مورد نظر خود خواهید توانست نسخه اصلی تلویزیون شیائومی را از فیک و تقلبی آن تشخیص دهید.

 

روش ششم از طریق ریموت کنترل تلویزیون

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق ریموت کنترل آن نیز می‌ توان به راحتی تشخیص داد. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی اصل دارای نام و لوگو ی شیائومی بوده که در پایین ریموت کنترل اصلی حک شده است. البته باید دقت کنید که از برچسب‌ های گوناگون با لوگو ی شیائومی استفاده نشده باشد. در تلویزیون‌ های فیک و تقلبی از برند های ناشناخته به علت قانون کپی رایت نمی‌ توانند نام و لوگو ی برند های معتبر و مشهور را بر روی ریموت کنترل حک و یا جعل نمایند، بنابراین امکان دارد از برچسب‌ های گوناگون با لوگو ی شیائومی جهت فریب خریدار استفاده کنند. در صورت نداشتن اطلاعات کافی در مورد ریموت کنترل‌ های تلویزیون شیائومی می‌ توانید با یک سرچ ساده در اینترنت به اطلاعات کافی در مورد آن‌ ها دست پیدا کرده و شکل دقیق آن را بررسی نمایید.

 

روش هفتم از طریق سیستم عامل و محیط کاربری محصول

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را از طریق سیستم عامل و محیط کاربری تلویزیون نیز می‌توانید تشخیص دهید زیرا تلویزیون‌ های شیائومی اصل از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری بسیار راحت و آسان و محیط کاربری منحصر بفرد برخوردار بوده که به راحتی قابل جعل و کپی کردن نیستند و با نسخه تقلبی آن بسیار متفاوت است. همچنین دارای گیرنده‌ های دیجیتالی داخلی مختلف بوده و نیازی به تهیه جداگانه گیرنده‌ های دیجیتالی ندارند، در صورت عدم وجود این ویژگی‌ ها از تقلبی بودن تلویزیون مورد نظر مطمئن باشید. در این بخش می‌ توانید سایر ویژگی‌ ها مانند قابلیت اتصال به اینترنت و WIFI و بلوتوث، امکانات هوشمند و دستیار های صوتی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

 

نکته مهم هنگام خرید تلویزیون شیائومی اصل

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی را همان طور که قبلا نیز اشاره شد با روش‌ های مختلفی می‌ توان تشخیص داد اما نکته مهم بعدی که هنگام خرید باید به آن توجه نمایید این است که تلویزیون‌ های شیائومی در سه کیفیت تصویر اچ دی HD، فول اچ دی Full HD و فورکی 4K به بازار عرضه می‌ شوند و این در حالی است که تلویزیون‌ های شنیون نیز با همین کیفیت تصاویر و با شباهت‌ های ظاهری بسیار نزدیک به تلویزیون‌ های شیائومی به بازار عرضه شده‌ اند و گاهی افراد سودجو و متقلب با استفاده از ابزارهای مختلف اقدام به جعل نام و لوگو ی شیائومی بر روی این تلویزیون‌ ها و فروش آن‌ ها با عنوان تلویزیون شیائومی اصل می‌ کنند. این در حالی است که تلویزیون‌ های شنیون فاقد کیفیت تلویزیون‌ های شیائومی بوده و از نظر قیمت نیز بسیار با هم متفاوت هستند بنابراین در هنگام خرید حتما به این موضوع دقت کرده و توجه لازم را به خرج دهید تا در دام فریب این افراد گرفتار نشوید.

 

بهترین راه خرید تلویزیون شیائومی اصل

ما در ادامه مطلب تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی برای شما یک راه خرید مطمئن و مورد اطمینان را نیز پیشنهاد می‌ کنیم و آن خرید تلویزیون شیائومی اصل با اطمینان کامل از فروشگاه‌ های معتبر و با سابقه می‌ باشد و یا از نمایندگی‌ های محصولات شیائومی، زیرا این مراکز و فروشگاه‌ ها هرگز حاضر به فروش اجناس فیک و تقلبی نبوده و سابقه چند ساله خود را زیر سوال نمی‌برند. همچنین در صورت هرگونه مشکل و یا خرابی به راحتی قابل پیگیری بوده و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید؛ و در نهایت در هنگام خرید حتما از فروشنده کارت گارانتی محصول را نیز درخواست کرده و هیچ محصولی را بدون گارانتی خریداری نکنید.

 

قیمت تلویزیون شیائومی اصل

تلویزیون شیائومی اصل و تقلبی از نظر قیمت نیز با هم برابر نیستند و شما نباید با مقداری کمی تفاوت قیمت حاضر به انتخاب و خرید تلویزیون‌ های فیک و تقلبی شوید. در هنگام خرید تلویزیون حتما سعی کنید با کمی پرس‌ و جو قیمت اصلی تلویزیون شیائومی را پیدا کرده و از خرید تلویزیونی با قیمت ارزان‌ تر و غیر معقول خودداری کنید؛ زیرا هیچ شخصی حاضر به فروش زیر قیمت خرید اجناس خود نیست مگر اینکه اجناس وی فیک و تقلبی بوده و به قیمت بسیار ارزان‌ تر آن‌ ها را تهیه کرده باشد. پس لطفا هنگام خرید تلویزیون شیائومی گول حرف‌ های فروشندگان سودجو با عنوان ارزان فروشی و خرید مستقیم و غیره را نخورده تا خریدی رضایت بخش و خوشایند را تجربه نمایید.

 

جمع بندی

در این مقاله با مطالبی در مورد تشخیص تلویزیون شیائومی اصل از تقلبی همراه شما بودیم و روش‌ های مطمئن و مورد اطمینان و ساده را به شما معرفی کرده و آموزش دادیم با امید به اینکه رضایت شما را جلب نموده و موارد پیشنهادی مورد توجه شما واقع شده باشد. مطالعه این مطالب را به تمام افرادی که به دنبال خرید تلویزیون از برند شیائومی هستند پیشنهاد می‌ کنیم تا شاید به این وسیله و در کنار هم از فروش اجناس فیک و تقلبی در بازار جلوگیری کرده و دست افراد سودجو و کلاهبردار را از این بازارها کوتاه نماییم. خرید آگاهانه و با معلومات هم به ما و هم به شما کاربران گرامی کمک کرده و دست کلاهبرداران را رو می‌ نماید.

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه اورجیمال محفوظ می‌باشد.